Diskuse

Svět předtím

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

kaktusak

7. 3. 2011 19:30
Sochy osobností před Parlamentem

Průměrný obyvatel - imigrant - jistě jen matně tuší, kdo vlastně byli ti pánové...

0 0
možnosti
MTG

Mind The Gap

7. 3. 2011 23:05
Re: Sochy osobností před Parlamentem

to mate pravdu, o jedne z tech soch jsem psal http://kram.blog.idnes.cz/c/167063/Paradoxy-historie.html

0 0
možnosti
P

princdrson

7. 3. 2011 12:45
Už se těším do Londýna

No autore, přestože jsem k mnoha Vašim tématům skeptický, tohle mě fakt bere. Miluji Londýn a jeho atmosféru a jsem rád, že tam k "Vám" teď na pár týdnů pojedu.

To slunce fakt dělá zázraky, Kolektiv kolem Boha by za něj měl dostat Nobelovu cenu míru :-)

0 0
možnosti
MTG

Mind The Gap

7. 3. 2011 12:59
Re: Už se těším do Londýna

jo jo, trosku jsem nevedel, jestli tohle co vzniklo po tom co jsem zahodil sest jinych clanku, ktere jsem zacal psat a nedopsal, bude vyjadrovat to co chci. Cele to je inspirovano tim, ze ctu vybornou knizku Age of Steam o ekonomice 18 a 19 stoleti a take, ze jsem vcera stravil asi 5 hodin v Science Museum v Kensingtonu a kdyz se tak prochazite temi expozicemi, proste to dohromady zacne nejak pusobit. Tech dojmu sem mel mnoho a nevedel jsem co z toho zpracuju, ale pro asi nejvetsi zazitek bylo (to co je na obrazku) autenticky model mapy londynskeho pristavu z roku 1961. Mam to vyfoceny se vsem detailama a jelikoz se v tech mistech pohybuju denne, bydlim kousek od Canary Wharf, vidim tu obrovskou zmenu. Co se tyka temat ty jsou dana tim co se mi zrovna chce psat, nekdyu vznikne clanek mimo tuhle rubriku, prestoze obcas byva take inspirovane nejakou zkusenosti odtud jen je o neco obecnejsi. Nektera temata mohou byt divna, ale proste to tak vyplyne. J

0 0
možnosti
PS

a-b-c-d

7. 3. 2011 10:52
no,

ukládáte si tyhle Vaše příspěvky "na jedno místo"?

přidávejte k nim i obrázky a .. já myslím, že by to stálo za to vydat; nejdřív třeba jenom "webově" (v knižní úpravě), ale píšete opravdu zajímavě, i o zajímavých věcech... R^

0 0
možnosti
MTG

Mind The Gap

7. 3. 2011 11:41
Re: no,

Zdravím, na blogu v pravem sloupci je rubrika Mind the Gap kam všechny Londýnské články ukládám. Je jich tam uz asi přes třicet. Jinak díky jsem rad, ze se to líbí. S obrazkama je trosku potíž mám jich sice stovky, ale vytvoření foto blogu na idnes je dost zlouhave takže se l tomu musím vždy donutit. Ale slibuji, ze zas nějaké obrázky dam. Hezky den z konečně slunneho Londýna. JK

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy