Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PKL

Politicky korektní lež

23. 2. 2011 19:33
ten trend změnit lze

ale ne pouhým zavřením hranic. Museli bychom stávající imigranty vyhostit.

To že je imigrace plošná si nikdo nemyslí. a původní obyvatelé se stěhují z velkoměst na venkov, protože tam utíkají praávě před těmi imigranty.

0 0
možnosti
F

fontana

23. 2. 2011 19:23
Konečně

čtu článek od někoho. kdo mluví ze zkušenosti, narozdíl od žvanilů matějkovského typu. Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy