Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

shaana

7. 11. 2010 14:14
Skvělé

+ karma R^

0 0
možnosti
P

PavelRuzicka

22. 9. 2010 9:14
Skvělé

Ostatně jako vždy. Skvělá analíza. :) Těším se, až vydá google svůj systém i pro standardní PC. Pak bude microsoft ko.

0 0
možnosti
LH

Linde CZ

16. 9. 2010 10:20
Jako problem Microsoftu je, ze zkostnatel (uz davno)...

...a neni schopny menit vlastni filosofii, pokud k tomu neni nekym primo dotlacen. Posledni vyboceni z nekolik desitek let zabehnutych koleji byl XBox. Vsechny ostatni zmeny, dobre za 15 let, byly vynucene konkurenci a to obvykle pozde...

Svet se meni a rozumne firmy s nim - proto Google ohrozuje MS svoji filosofii veci zadarmo. Ale uplne stejne ho ohrozuje Apple svoji filosofii dobre placenych produktu. Microsoft je sice stale dominantni firmou, ale momentalne ve vleku ostatnich.

Ale neni v tom sam - dost podobne je na tom treba i takova Nokia.

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy