Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Antonin, topič

16. 8. 2012 13:11
Pěkné,

jen ten pojem "superluxusní restaurace" je asi u každého chápán trochu jinak, protože v tom, co je lepší standard, v Londýně necháte běžně 50 liber za kus.:-)

0 0
možnosti

medvediceCDN

8. 8. 2012 11:12
Pěkné,

karmaR^

Ondra Synek je sice kapku mázlej,ale jinak fotky o.k.;-)

0 0
možnosti

trophop1

8. 8. 2012 11:02
Hlavně

že jste se rozčiloval,když jsem napsal,že ti diváci za moderátorem není dobrej nápad. A tady to máte:

http://www.novinky.cz/domaci/275389-divaci-ve-studiu-rusili-olympijske-vysilani-ct-ta-na-ne-nasadila-ochranku.html;-D

0 0
možnosti

B.D.S

4. 8. 2012 14:00
Karma

Zábava.

0 0
možnosti

Lino Inventura

4. 8. 2012 12:46
OK nejsem první, kdo to tu říká

nápad s domem bezvadnej, ale jako televizního diváka mě fakt ruší, když za moderátorem stojej desítky vykulenejch lidí, který jako malý Jardové mávaj do kamery jako by viděli televizi poprvé v životě, nebo se postavěj z profilu a dopíjej svůj pohár toho "nejlepšího piva na světě " , aby je vidělo co nejvíc maminek, tatínků a kámošů:-/... tohle fakt nemusím

1 0
možnosti

Gmurr

4. 8. 2012 11:28
trochu mi to dalo zabrat

cernyho cerveny autobus? nebo Cernyho cervenej autobus?

Ale snad jde o umelce Cerneho? Ze ?

Jinak nemam nejlepsi pocit, kdyz se Cesko reprezentuje pivem a holkama....

0 0
možnosti

hovn

4. 8. 2012 11:36
Re: trochu mi to dalo zabrat

Nevím proč se neprezentovat tím nejlepším

1 0
možnosti

hovn

4. 8. 2012 11:21
Jsem šašek, šaškárny se mi líbí

a navíc si myslím, že je lepší být šašek než samožer.Takže blog i barák i s okolím minimálně dobrý.

0 0
možnosti

kram.bigbloger.lidovky.cz

4. 8. 2012 11:48
Re: Jsem šašek, šaškárny se mi líbí

Cool :)

0 0
možnosti

laduk

4. 8. 2012 11:19
hm..

Pěkný. Napadlo mě, jestli je nějaká souvislost s naším pavilonem na expu v Šanghaji. Přitažlivé doprovodné programy, předražené české jídlo, kolem pavilonu stolní hokeje, o kterých Číňani taky rychle zjistili na co jsou ..

0 0
možnosti

kram.bigbloger.lidovky.cz

4. 8. 2012 11:42
Re: hm..

V Číně jsem nebyl přeci jen tady tohle jsem navštívil cestou z práce a především si myslím, že ten Londýn ma obrovskou výhodu - je vedle. Letenka stojí 4000 Kč a autobus 1500 Kč. Taky tady žije kupa Čechu a proste je to domácí Olympiáda. Čína je asi jiny kafe ...

0 0
možnosti

hovn

4. 8. 2012 11:17
Šaškárny se mi líbí,

0 0
možnosti

trophop1

4. 8. 2012 10:57
Ale to

poskakování lidí za moderátorem to se jim podle mne moc nepovedlo. Jestli je to studio ovšem v domě.

0 0
možnosti

kram.bigbloger.lidovky.cz

4. 8. 2012 11:47
Re: Ale to

Samozřejmě je to studio v domě kdepak by asi tak jinde melo bejt? Na Marsu? Jen je prostě soucasti celého toho arealu neni zavřeny naopak je to jen takova ohradka kde pokud si toho nevšimnete ani nevíte, že jste v záběru. No a kdyz někdo poskakuje a mává a ukazuje vlajku. Co na tom? To tam maj lidi stát vyrovnaný v pozor jak hitlerova armada na přehlídce? Olympiáda je zábava a lidi prostě vytváří atmosféru a ta je narozdíl od českých věcně nad něčím filosofujicich a stěžujícich si veselá a pohodova tak neni divu, že lidi mávaj domu.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS