Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

radek.stembera@volny.cz

12. 7. 2012 22:33
pravda

stává se mi, že když jsem v US tak měsíc či dva sám, a s nikým nemluvím česky, tak najednou můj mozek začíná "slyšet" češtinu v tiché anglické konverzaci.... někde se nějací lidé baví anglicky a já šlyším jen úryvky hovoru a mám dojem že mluví česky... jasně že Skype a YouTube je dobrý , případně internetová rádia...

0 0
možnosti
S

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

9. 7. 2012 10:47
.

R^;-)

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

9. 7. 2012 10:06
---

Pěkné R^R^

0 0
možnosti
EM

eliska.es

8. 7. 2012 20:42
český jazyk

Jsem v zahraničí teprve měsíc a mnoho mám ještě před sebou, ale od prvního dne mi chybí náš jazyk. Nejsem zarytým vlastencem, avšak nijak neprzním naše národní renomé. Jsem ale přesvědčena o tom, že jsou dvě věci, na které by měl být každý Čech hrdý. Český jazyk a české pivo:) Děkuji Vám za skvělý postřeh, naprosto jsem se s ním ztotožnila.

0 0
možnosti
MM

milmen

8. 7. 2012 14:03
Díky

Víte, jsem už starší ročník a vůbec mi nejde o Kabáty ani jiné kapely, já je opravdu nemusím. Ale Váš článek mě moc a moc potěšil. My Češi nejsme o nic horší než druzí, ale máme jednu opravdu nevídanou a nezáviděníhodnou vlastnost, kterou jinde hned tak neuvidíte. Pokud se mýlím, opravte mne. Ale my, na rozdíl od jiných, na sebe pliveme dříve, než to stačí udělat ten druhý. Je to nějaký náš mindrák a docela mě štve. No jistě - na západě, tam je to všechno  jiné... Dokonce jsem kvůli tomu přestala poslouchat i Jana Krause, kterého jsem měla ráda. Jakmile se tam objevil host žijící na západě, začalo to nějak ve stylu "no to víte, to tady v Česku..." nebo v tomto duchu.  A tak jsem moc ráda, že jste to takto napsal. Máme své chyby jako ostatní, to nepochybně. Ale to neustálé podbízení se západu a plivání na to naše Česko - ach jo...

Moc Vám děkuji, a Vaše čeština mě pohladila po duši! V

0 0
možnosti
X

xychteen

8. 7. 2012 11:50
Kabátí texty představují to nejlepší ve svém oboru...

...což je ovšem typicky český "hospodský rock", takže je poněkud nemoudré posílat je co reprezentanty na nějaké mezinárodní soutěže. Ale Špalek odvádí perfektní práci, i když kousek na východ je imho ještě lepší parta, která ten humor vytáhla z hospody o něco vejš (H.S.)

2 1
možnosti
AM

ctvrta.sudicka

8. 7. 2012 12:06
Re: Kabátí texty představují to nejlepší ve svém oboru...

Prostě jsou to naši báječní Teplický burani a kam se na ně svým způsobem valej valící se kameny:)))

0 0
možnosti
H

hovn

8. 7. 2012 11:16
Není třeba jen rozumovat

Tuším, že cit není z tohoto světa. Nejlepší, co jsem od vás četl

0 0
možnosti
K

krtekCDN

8. 7. 2012 10:46
Take to znam

R^:-)

0 0
možnosti
H

Hannelle

8. 7. 2012 10:31
Moc pěkný.

Po osmi měsících v Anglii, kdy jsem kolem sebe měla jen rodilé mluvčí, jsem při cestě zpátky do ČR poprvé zjistila, jak zní čeština cizincům. Byla jsem docela překvapená, že šišlavě. To budou ty sykavky. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy