Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Astaroth

5. 4. 2012 9:24
Nechal se nachytat :)

Vsechno jsou to historisujici stavby z 19. stoleti, u kterych se v duchu romantismu doby architekti snazili, aby vypadaly starsi, nez jsou, ba dokonce starobyle. Hodne i vzdelanych lidi to nepozna.

Mam ale rad tenhle styl, skoda, ze se tak nestavi dodnes.

0 0
možnosti

Modrý a zelený blesk

5. 4. 2012 9:08
---

"když to vyfotím ze správného úhlu a upravím, tak ta místa ožívají... "

--

Gr8, a ukážete nám někdy takové fotky? ;-)

0 0
možnosti

Páya

3. 4. 2012 20:01
Royal Crescent v Bath

Na 4. fotce.

0 0
možnosti

kram.bigbloger.lidovky.cz

3. 4. 2012 22:30
Re: Royal Crescent v Bath

correct

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy