Diskuse

Ocelové Město

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Modrý a zelený blesk

31. 3. 2012 13:30
Jak již zmínil D.Brux,

blahopřeji k novému autoportrétu. Nyní už nevyadáte na 70, ale na 45. R^

0 0
možnosti
VS

Astaroth

30. 3. 2012 14:42
nektere moderni mohou byt pekne

Pokud obsahuji konstruktivisticke prvky (na fotce ty hranate verse lomeneho oblouku) , nebo naopak dekonstruktivismus v postmoderni architekture jsou zajimave, obecne ale moderni architekturu, hlavne jeji Corbuissierovsky smer s prehrsli prostoru (ktery bylo nutno probourat), svetla a otevrenosti nesnasim.

Je mi blizka monumentalita historisujicich staveb 19. stoleti.

Vygooglete si zalezitosti okolo zbourani stare Chicago federal bldg a nahradu za jeji panelakoidni versi od Miese a jakekoli sympatie k moderni architekture pominou.

0 0
možnosti
C

Camino.

30. 3. 2012 22:12
Re: nektere moderni mohou byt pekne

Astaroth, my tady mame nadherny stary most, ale rozhodli se, ze neni funkcni a chteji ho "rozbourovat", mame udelat demonstraci?  http://johnsonstreetbridge.org/

0 0
možnosti
DB

D.Brux

30. 3. 2012 12:51
Nejlepší je

nové foto pana Kráma.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

30. 3. 2012 10:02
Mně se líbí...

hned ta první nejvíce R^ A pak logicky čtvrtá v pořadí ;-D

0 0
možnosti
PK

dolch

30. 3. 2012 10:27
Re: Mně se líbí...

Mně se nejvíc líbí ta Aurora ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy