Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Modrý a zelený blesk

29. 3. 2012 9:46
--

Až na dvě tři průměrné výjimky naprostá bída marně maskovaná v PP. Chjo.

0 0
možnosti
VV

vladino

24. 3. 2012 9:29
Hezké fotky!

R^R^R^

0 0
možnosti
VV

vladino

24. 3. 2012 9:28
Jj, v Londýně se stačí jen dívat...

... hodně Londýňanů nikdy pořádně nevidělo některé budovy do té doby, než viděli, že si ty budovy fotím. A pak Londýňané prozřeli... :-)

0 0
možnosti
MO

farfalla_farfalla

23. 3. 2012 20:50
...

Zajímavé fotky R^:-)

0 0
možnosti
K

kočka

23. 3. 2012 18:46
Moc hezké fotky!

A taky to jaro mohlo přijít před týdnem,když jsem tam byla:-)

0 0
možnosti
P

postul3

23. 3. 2012 18:33
Pěkný fotky

Nejsem teda zrovna velkej fanda těhle telefonovejch úprav, ale je vidět, že oko na focení máte

0 0
možnosti
K

kram.bigbloger.lidovky.cz

23. 3. 2012 18:37
Re: Pěkný fotky

Cely tohle foceni je predevsim o tom, ze me bavi sdilet kus Londyna s lidma doma a jelikoz Instagram publikuje primo na Facebook, tak to funguje tak, ze neco vyblejsknu pak to upravim (no spis vyberu filter) a jen to nasdilim na facebook coz se deje automaticky pri ulozeni.

0 0
možnosti
JJ

J-irik

23. 3. 2012 17:37
Fajne fotky!

Ahoj Jiri, tak koukam ze jsou (asi) vsechny fotky vice mene z okoli meho pracoviste.

Pokud se kolem poledne pohybujes nekde v okoli Chancery Lane, mohli bychom skocit pristi tyden na obed, kdyz nam zatim nevyslo to pivo. To jaro k tomu uplne zve :)

0 0
možnosti
K

kram.bigbloger.lidovky.cz

23. 3. 2012 18:36
Re: Fajne fotky!

No jasne, tak se mi ozvi do emailu a ho tady nemusis zverejnovat. Cheers. :)

0 0
možnosti
J

jankor

23. 3. 2012 13:56
krásné

Díky za post, moc pěkné fotky. Hned jsem dostal chuť dodělat salesforce dev certifikaci a po LA odcestovat za prací na nějakou dobu do Londýnda :)

0 0
možnosti
K

kram.bigbloger.lidovky.cz

23. 3. 2012 14:27
Re: krásné

no tak pokud potrebujete dodelat Salesforce Dev cerifikaci, neni zadny problem to se da i z CR. Vse co potrebujete je DEV401 viz http://certification.salesforce.com/Developers A pokud jste nekdy videl kus kodu v Jave, tusite jak funguje Oracle, tak tohle zvladnete hrave. Koneckoncu je to cele jen rozberanej MVC model a k nemu vztazene procesy. Co se tyka platu na pozici Salesforce Developer jsou platy okolo 50 tisic liber rocne. Pokud chcete dalsi info, nebojte se me pripojit do site na Linkedin rad prozradim vic http://www.linkedin.com/in/jirikram

0 0
možnosti
O

Osszever

23. 3. 2012 10:22
Pěkné fotky

Akorát mi tam chybí popisky, bylo by dobré vědět, jestli je na fotce architektonická památka nebo úřad.

0 0
možnosti
KV

Katarina Vaculikova

23. 3. 2012 10:23
Re: Pěkné fotky

tiez suhlasim, chybaju tam popisky... co je skoda...:-/ inak fotky krasne R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy