Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

21. 3. 2012 14:48
Nektere fotky vypadaji dobre....

ale z fotaku by urcite vypadaly lip :-) (nevim, co je instagram, ale psal jsi, ze fotak to neni. Takze usuzuju, ze nejaky mobil). Ale ja jsem desne nemoderni, takze zastavam nazor, ze jednoucelova vec ma zpravidla mnohem lepsi vysledky, nez all-in-1. Telefon k telefonovani, fotak k foceni, prehravac na hudbu atd.... A je mi jasne, ze jsem dneska v mensine.

0 0
možnosti
K

kareldrabek.blog.idnes.cz

21. 3. 2012 15:35
Re: Nektere fotky vypadaji dobre....

Petře, je to volně stažitelný program, který dělá efekty na fotce. Nic víc, nic míň.

0 0
možnosti
MM

strycek-Joe spol. s r.o.

21. 3. 2012 12:10
To projíždění na lodi

Vám fakt závidím R^

0 0
možnosti
P

papajos

21. 3. 2012 10:36
nice pics!

I enjoy departing from the typical blogs with topics such as "holešovská výzva" and so on and so forth. ;-) Nice relax.

0 0
možnosti
K

kram.bigbloger.lidovky.cz

21. 3. 2012 11:41
Re: nice pics!

No worries. I had no idea what a bloody "holesovska vyzva" is so I won't speak about. Cheers. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy