Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BP

morrigan

21. 2. 2012 23:14
Moc hezký článek,

ale dovolím si učinit připomínku - Anglie možná není tak žasnou zemí pro vnímání zdrojového kódu proto, že je to úžasná Anglie (i když úžasná určitě je :-) ) , ale protože splňuje dvě podmínky: 1) není to země, ve které jste vyrůstal, takže ji nevnímáte jako něco daného a samozřejmého b) víte hodně o jejích reáliích ( londýnské metro, banka, průmyslová minulost, běh historie všeobecně atd...). V zemi, kterou znáte od dětství, vnímáte směry a tahy komunikací, místní názvy, tvar a charakter krajiny, stavby nebo zbytky staveb z různých dob jen jako šum na pozadí. V zemi, o které víte velice málo, naopak realitu kolem sebe nerozklíčujete.

0 0
možnosti

radek.stembera@volny.cz

19. 2. 2012 17:37
dobrý článek

.

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

20. 2. 2012 10:48
Re: dobrý článek

Určitě, jenom by se autor mohl někdy podívat do míst, kde například fungovaly univerzity v době, kdy se v místě, později zvaném Londýn, vzájemně naháněly tlupy divochů s klackama.:-)

2 0
možnosti
AT

Antonín, topič

19. 2. 2012 12:40
---

"Británie, je na studium, asi nejlepší místo na světě. Víte, tady se

totiž prolíná minulost s přítomností, tak jako nikde jinde. Nebo,

alespoň já jsem to tak silně nikde nezažil."

---

Protože jste taky nikde jinde pořádně nebyl.

4 0
možnosti
K

kram.bigbloger.lidovky.cz

19. 2. 2012 13:52
Re: ---

Ano, krome USA, Holandska, Nemecka, Italie, Francie, Svycarska, Polska, Madarska, Slovenska, Chorvatska jsem toho pracovne a studijne moc nevidel. Jiste mate zajimavejsi zazitky, tak sup sem s odkazem na svuj clanek, rad si je prectu, jak pise opravdovy znalec.

0 0
možnosti
R

Roman.Vopicka

19. 2. 2012 11:21
No jo

tuhle jsem v noci šel po Carnaby Street, nikde nikdo a najednou kolem projela policejní hlídka na koních. Měli sice ty moderní žluté svítící vesty, ale ten klapot kopyt a ta atmosféra, jak v Dickensovské Anglii. Nebo Borough Market, jehož tradice sahá do 13. století , směs všech chutí, vůní, národů a jazyků, hned vedle Southwark Cathedral a London Bridge ...

:-)

1 0
možnosti
AT

Antonín, topič

19. 2. 2012 12:40
Re: No jo

JJ, už tenkrát, dávno, tam bylo víc fízlů, než lidí.;-)

2 0
možnosti
IV

Ivo Vašíček

19. 2. 2012 10:58
už jsem myslel

že popíšete jak z prvočísel vyplývá časoprostor, atomy, krystaly,...

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

19. 2. 2012 12:33
---

Fakt? :-);-)

0 0
možnosti

lost

19. 2. 2012 10:51
no jo přítomnost královny

..amalgám demokracie, konzervativizmu, pokroku, puritánsví, dobyvatelství a hospodaření, umění vycházet s se společenskými vrstvami a kulturami světa . . . to se nedá nadekretovat jinam, to se musí prožít a uložitV

2 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy