Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

captain cook

16. 5. 2011 13:25
zase prima fotky, dik

projizdky lodickou po rece Cam (punting on Cam) mi moc pripominaji novozelandsky Christchurch a jeho reku / ricku Avon. Ch. byl sice pojmenovan skupinou absolventu po jejich koleji na oxfordske universite (Christ Church college), ale timhle zatisim vic pripomina Cam a Cambridge. Na Christchurch a jeho anglicky vzhled a atmosferu vzpominam s davkou nostalgie protoze nedlouho po me navsteve se to tam vsechno tragicky zmenilo - mesto postihlo 2.velke zemetreseni se vsemi jeho smutnymi dusledky.

V Cambridgi jsem dosud nebyl, ale v Oxfordu zasadne mluvi o sve konkurenci z cambridgske univerzity "the other place", aniz by je jmenovali jmenem.

0 0
možnosti

captain cook

16. 5. 2011 13:31
Re: zase prima fotky, dik

k rivalite Cambridge - Oxford. To vite jak se lisi heraldicke znaky obou univerzit? Oxford v ni ma otevrenou knihu, zatimco Cambridge zavrenou.

Oxfordsti studenti tvrdi, ze zavrena kniha je pro kolegy z Cambridge priznacna, protoze "stejne nikdy nestuduji, tak nac by potrebovali otevrit knihu".

Na to odpovidaji studenti z Cambridge, ze otevrena kniha ve znaku Oxfordu dokazuje, ze tam se nestuduje "protoze kniha je otevrena porad na te same strance".

0 0
možnosti

rachitico

16. 5. 2011 11:11
Aquila non capit muscas

Orel nechýtá mouchy. ;-DMoc se to tady nehodí, ale je to také latinsky.

Jinak karma, v příštím životě se budu líp učit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy