Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jahodova

31. 3. 2011 21:05
úhel pohledu

Takhle jsem města nikdy nepozorovala a pan Madelbrot mi neříkal vůbec nic. Dočetla  a dokoukala jsem váš článek a a dělím se o pocity s dcerou /studuje molekulární biofiziku/... s úsměvem  odpovídá: jo fraktály...

Přeji hezký den :-)

0 0
možnosti

jahodova

31. 3. 2011 21:07
Re: úhel pohledu

a ještě ho napíšu špatně. Omlouvám se, pane Mandelbrote!

0 0
možnosti

Michaell

28. 3. 2011 11:06
Hubble bubble

Pane Krám,na té nové osobní foto vypadáte trochu jinak než předtím.

Je vidět,že využíváte chaosu k posílení svých myšlenek. Život ve městě

k tomu nabízí mnoho možností.

0 0
možnosti

Mind The Gap

28. 3. 2011 11:50
Re: Hubble bubble

No to vite, precǐ jen fotka z roku 2007 už byla malinko outdated a tuhle mi maminka na Facebooku pochvalila tak se dostala i sem. :) ta ma výpravěni jdou vlastne nahrazkou osobních setkání s lidmi jez vídám ted jen málo. Je to takový pokus přenést pomoci vizuálu a slov tu zkušenost, která jde prožít jen na míste. A rodina a přátele to čtou, což je pro mě hlavní, je to takové pouto na dálku. Blogy vlastne jsou doplněk statusu a galerii na Facebooku ano. Tohle jsem prožil díky těmto moderním technologiím to muzu prožívat d rodinou a přáteli alespoň virtuálně. A o to vlastne celou dobu jde. Zdravím doma. P.s Portsmouth bude někdy v tydnu az roztridim fotky. J

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy