Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jan Gutbayer

11. 4. 2011 11:07
autore, četl sis to po sobě?

Téma mě zajímá, takže jsem se opravdu chtěl prokousat až na konec, ale zhruba v půlce ty věty přestávaly dávat smysl... Původně zamýšlené myšlenky se najednou v půlce věty ztrácí a navazují na ně myšlenky jiné, zase bez začátku... a já opravdu nemám chuť ani čas rekonstruovat, co měl autor na mysli... Takže sorry, ale nedočtu...

0 0
možnosti

comme il faut

15. 3. 2011 21:49
Pěkný film o vztazích mezi panstvem a služebnictvem

http://www.youtube.com/watch?v=PwtZuGvawwY

0 0
možnosti

Gwendolyn I.

14. 3. 2011 19:50
Jeeves a Bertie - klasicky britsky humor

Saturnin - cesky plagiat napodobujici britsky humor

Jinak vidim Jeevese dost jinak nez vy, serial s Hugh Lauriem a S. Fryem je fajn, ale kniha je kniha:-)

Kdyz ctete Jeevese, snazte se vymazat z pameti Saturnina. Mela jsem to stesti, ze jsme znala Jeevese driv nez Saturnina, proto ocenuji original mnohem vic nez jini Cesi.:-P

0 0
možnosti

Mind The Gap

14. 3. 2011 21:23
Re: Jeeves a Bertie - klasicky britsky humor

no ja u jeevese predevsim vychazim z toho, kolikrat se Bertie koupe v prusvizich navlecenych jeevesem, kdyz chtel Bertie presvedcit, ze neco by bylo lepsi. Knizky jsem cetl jest v CR a tak jsem si diky prekladu vytvoril trochu jinou predstavu. Serial jsem si koupil v HMV na dvd je to set 23 dvedecek za 17 liber. Je to super udelane, hlavne ty dobove realie a vyber hercu byl skvostny. A jedine co serialu musim vytknout je uvodni znelka, ta je tak genialne jednoducha, ze se mi vryla do hlavy a nechce ven. Stejne jako takove ty melodie typu James Bond. Proste to zacne hrat a poznam to. :)

0 0
možnosti

Camino

14. 3. 2011 19:43
Zdenek Jirotka...

Byl sveho casu ovlivnen P.G. Wodehouse a J.K. Jerome a dost si toho od obou "vypujcil":-)

0 0
možnosti

Jacquei Skocdopoleova-Smith

15. 3. 2011 0:49
Re: Zdenek Jirotka...

Ya can''t beat those bloody Three Men, can ya ?! :-) 

Yeah...all right all right...that bloody dog too... ;-)

0 0
možnosti

culka

14. 3. 2011 11:00
A kam byste zařadil

The Remains of the Day? Pro mě má Ishiguro daleko vyšší výpovědní hodnotu.

0 0
možnosti

Mind The Gap

14. 3. 2011 11:35
Re: A kam byste zařadil

priznam se, ze to neznam

0 0
možnosti

ajsek1

14. 3. 2011 10:42
seriál zatím neznám,

byť jsem jej dokonce doporučil k nákupu ČT (bez úspěchu), originál mám objednaný přes net, už se těším. Ovšem zdaleka nesouhlasím s Vaším "výkladem" charakteru Jeevese, ze čtených románů a povídek ho mám trochu jinde.

0 0
možnosti

Jestřábník

14. 3. 2011 10:18
Děkuju

Opravdu zajímavý článek, děkuju R^ Jen prosím autora - nepoužívejte tak dlouhá a komplikovaná souvětí. A když už je chcete používat, vložte prosím na správná místa čárky. Některé věty jsem musel číst vícekrát, než jsem pochopil, co se k čemu vztahuje ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy