Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nurmisur

2. 3. 2011 12:57
Milé

Moc pěkný, ráda si zase někdy něco přečtu. Je to taková nesplněná moje touha, žít na chvilku v Londýně. Zatím jsem tam byla vždy jen na "výletě" za kulturou a té je v Londýně požehnaně...už se těším na další návštěvu:) zatím jsem zahrnutá filmy a seriály a občas i knihami.:-)

Jinak chápu : když je hnusně, tak jde všechno hůř...

0 0
možnosti

Mind The Gap

3. 3. 2011 1:00
Re: Milé

u me to vlastne nebyla ani touha, puvodne jsem do Londyna vubec nechtel, ale ted uz jsem si tady zvykl a vlastne to tady mam rad, jen proste nekdy to neni easy, dneska svitilo chvili slunce, ale vecer zas zacalo bejt hnusne, tady to fakt nekdy vypada, ze ta blba zima neskonci snad nikdy..:-)

0 0
možnosti

Páya

1. 3. 2011 18:21
Vy nadelate...

Ja jsem zrovna v nedeli byl plachtit na jachte v Portsmouth a kolem Isle of Wight a bylo to super. Pravda, rano to vypadalo na slunecny den a sotva jsme vytahli cumak z pristavu, zacalo prset a neprestalo az do vecera (v jednu chvili padaly i kroupy), ale tim si clovek nesmi nechat zkazit den.

Hlave vam ale doporucuji se zapojit do spolecnosti nez se z toho zblaznite. Koukat na serialy, hrat hry a toulat se sam po Londyne je sice fajn, ale najit si bandu lidi, se kterou se daji delat veci, ktere cloveka bavi neni rozhodne na skodu a to pak ani nevadi, ze prsi a je zima.

0 0
možnosti

Mind The Gap

1. 3. 2011 22:37
Re: Vy nadelate...

no jo to mate pravdu, ja sem zatim jeste ve fazi emigrantske depky, jak to nazval jeden diskuter nekdy me prijde, ze ten cas tady silene leti, ale taky zas se nekdy silene vlece. Hlavne ten odchod z CR neni takova sranda, vyresit vsecky ty veci, treba takove drodnosti jako skoro ctyri mesice provozovat dvoji naklady London Prague bylo pomerne challenging no a do toho podelany pocasi, rano to na Absolute Radiu borec oznacil ve zpravach jako disapontingly cloudy, coz bych rekl, ze je naprosto presny. DO Portsmouth se chystam do muzea, ale jeste jsem to nedal. Ted asi vikend nekam vyrazim mozna Cambridge, mozna Oxford, uvidim. Pokud neprijdu po tejdnu zas hypervycucanej jako citron, mimochodem kde bydlite vy?

0 0
možnosti

ratje

1. 3. 2011 12:31
hora k Mohamedovi... musite vy za slunickem!

Docela Vas chapu, ja jsem sestym rokem v Belgii, a tady to vypada dost podobne.

Prvni dva roky jsem od podzimu do jara prezila v neskutecne apatii, cloveku se nechce ale lautr nic delat, to sero, nevlidno, jemny dest zacne lezt na mozek, slunicko proste chybi. Pak jsem si to konecne uvedomila a snazim se kazdou zimu jezdit nabit baterky nekam, kde sviti slunicko. Jsem lyzarsky antitalent a nerada se valim se po plazich, ale i tak je na svete je tolik krasnych mist, kam se da relativne levne zaletet, obzvlast z UK (i po nedavnem zvyseni odletovych tax).   

No a dost casu se stravi pred cestou zarizovanim ubytovani, dopravy atd. a to uz si clovek to slunicko predstavuje. Horsi pak byvaji navraty do reality. Loni uz prede mnou kamaradi a kolegove prchali, protoze kdykoli jsem otevrela pusu, vypadla ze me nejmene petiminutova oda na Sri Lanku. ;-D

0 0
možnosti

Mind The Gap

1. 3. 2011 22:40
Re: hora k Mohamedovi... musite vy za slunickem!

super, jsem rad, ze me nekdo chape. :-) jo presne tak, je to tady na jednu stranu skvely, ale nekdy je to tady pekne tezky, a kdyz je takhle zatracene hnusne, tak sem rad, ze se dopravim domu. Zdravim do Bruselu.

0 0
možnosti

Alka.24

1. 3. 2011 11:04
Nejste

sám koho štve;-). Jak já se těším na jaro a zahradu. Pilně předpěstovávám a už mi vylézají první semínka. To je radosti. No a když se nudim, tak si stáhnu přes Movie nějaký pěkný film. Až začne sluníčko, tak čas nebude. A Vy  pište dál.:-) 

0 0
možnosti

Mind The Gap

1. 3. 2011 11:15
Re: Nejste

Jj psát budu ono to mám jako náhradu si s někým pokecat česky když mě ta angličtina začne lizt na mozek a taky to počasí :) já teď zahanim blbě nálady tím, ze jsem si zacal stahovat do iPhone z ITunes co v Británii na rozdíl od Ceska fungují spoustu muziky. Takovej vyber the nést of Bon Jovi me včera stal jen £12 takže dneska se mi jelo do práce mnohem lip :)

0 0
možnosti

kadyna

1. 3. 2011 10:31
jak dlouho

tam žijete, že furt takhle brčíte??!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy