Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Astaroth

2. 3. 2011 12:40
no nevim

Radsi mam stare cestovani, kdy zrizenec uctive nahani cestujici od nadraznich stanku a kiosku do vlaku, panstvo v oblecich a krinolinach se odebere do vozu 1. tridy, delnictvo s novinami, pivem a parky do tridy treti, fira na BR01 vysune regulator, stroj se rychle rozsteka, kola nekolikrat protoci nez se na pisku zaprou a uz se s pomalym odfukovanim odjizdi. R^

0 0
možnosti

j.kotlin

2. 3. 2011 11:48
kolego pilote

zdravím Vás a sdílím s Vámi ty krásné pocity... a doplnil bych jeden - při letu Concordem sledovat západ slunce v nadzvukové rychlosti, kdy je na okamžik vidět přímo zlom mezi dnem a nocí (stín).

0 0
možnosti

Glock Mark XIII

15. 2. 2011 13:11
Jednu věc nechápu

Na fotce máte za zády tůčko (Tu-134?) a stíhačku (F-5 Freedom Fighter) a vysouvání klapek počítáte v procentech a ne ve stupních? Co je to 100% klapek? 40 stupňů?

.

Jinak přeji hodně štěstí při létání ... a užijte si to. R^

0 0
možnosti

maxipes Fík

15. 2. 2011 13:48
Re: Jednu věc nechápu

Je to Tu-104 (134 má motory na zádi a nemá prosklenou příď)

0 0
možnosti

71W

15. 2. 2011 11:22
DOCELA ROZČILUJEŠ.

člověka  co má absťák a je nadrženej se zase trochu pobát  a devět hodin se cítit blaze aby se nakonec zase trochu pobál

Lítání je návykový. I pro piloty.

Ale je to krása.

Zdraví Jenda Zíma.

0 0
možnosti

Mind The Gap

15. 2. 2011 15:41
Re: DOCELA ROZČILUJEŠ.

koukam, ze na tom nekdo je stejne, jo presne tak, litani je navykovy a i kdyz je jen ze sedacky pasazera :-)

0 0
možnosti

beachside

15. 2. 2011 10:52
pěkně napsané

a mám podobné pocity.Ale když jsem se vracel z Honolulu a v letadlech jsem strávil 19 hodin za 30 hodin,tak jsem měl létání a letištního personálu plné zuby.A už se vlastně zase těším.

0 0
možnosti

marlow

15. 2. 2011 10:26
Spolehejte

na pristroje

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy