Diskuse

Majáky moci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

taras

5. 2. 2011 11:49
V dobách nedávných

psali básníci oslavné verše o továrnách, dělném lidu a jeho potu, továrna prstem komína heslo dne k obloze píše. No a pan Krám dnes podobně vidí banky, tuhle zcela evidentní peleš lotrovskou, která jako rakovina dusí jinak zdravý a rozvíjející se hospodářský organismus. Slouhové se změnily v pány, ti, co vůbec nic nevytvářejí nejvíc profitují. Dvě největší krize vzešly z bankovního systému, aniž by viníci byli společensky a v poslední krizi i finančně potrestáni. Kde bychom byli, kdyby se úloha bank omezila na pouhé zprostředkování ekonomických rozhodnutí nižších hospodářských článků, kdyby spekulanti nemohli hýbat obrovskými sumami, aniž by měli sebemenší pochopení hospodářských a technických problémů. Spekulují, hrají ruletu, parazitují a škodí.

0 0
možnosti

taras

5. 2. 2011 11:51
Re: V dobách nedávných

...slouhové se změnili, samozřejmě, revoluční nadšení zkazilo můj pravopis.

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy