Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lemuz ze Sudet

6. 2. 2011 20:01
Zalezi vzdy jen na tom ...

v jake spolecnosti Indu se pohybujete. Verte mi ze vyssi trida Indu si nejakeho Vencu z Protektoratu mezi sebe nepusti. A diky rodicum, Pepik se nejmenuji.

0 0
možnosti

Mind The Gap

6. 2. 2011 23:08
Re: Zalezi vzdy jen na tom ...

ty clanky nejsou o Indii, ale o UK. Pepik se rika tem jez kritizuji blogery, aniz se sami predstavili.

0 0
možnosti

Lemuz ze Sudet

6. 2. 2011 5:40
Rad bych se zaposlouchal...

do perfektni anglictiny pana Krama. Jinak to nemuze ani byt protoze Cesi jsou perfektni ve vsem na co sahnou. Mohu ale ujistit p. Krama ze vsichni Indove / at uz Punjabi nebo Hindu / mluvi gramaticky spravnou anglictinou-coz p. Kram nezvladne ani za dalsich 10 roku- a jejich slovni zasoba je rozhodne x krat vetsi nez-li jmenovaneho pana. Ze maji jinou intonaci? Vzdyt ta ceska "anglictina" take neni zadny zazrak. Staci se jen zaposlouchat do anglictiny Cechu hrajicich v NHL ci Ceskych "modelek" pusobicich v USA.

0 0
možnosti

Mind The Gap

6. 2. 2011 12:26
Re: Rad bych se zaposlouchal...

Tak jo já to těm Indům co tady na kazdem kroku potkávám a často jim není rozumět pul slova, vyřídim, že nejaký Pepik že Sudet si mysli, že musí umět dokonale anglicky.

0 0
možnosti

ratje

4. 2. 2011 17:10
wakalakada

Vase clanky jsou naprosto super a wakalakadaka muzu odsouhlasit, presne tak zneji Arabove i v Belgii. Vcera me pritel totalne odboural, kdyz jsem mu vysvetlovala, co je geocaching a zminila se o hledani cachek v Maroku. S kamennou tvari a naprosto presnym “walakadalovskym” prizvukem pronesl ‘Ahmed schoval velblouda na Sahare’. :-)

0 0
možnosti

Mind The Gap

6. 2. 2011 12:28
Re: wakalakada

Koukám, že je to všude stejne. :)

0 0
možnosti

Niktor

4. 2. 2011 13:23
Zkuste indické filmy

Zkuste pravidelně sledovat indické filmy a nebudete mít s indickou angličtinou žádný problém :-)

0 0
možnosti

Mind The Gap

4. 2. 2011 13:27
Re: Zkuste indické filmy

no uprimne, ja indickou anglictinu slycham denne, koneckoncu staci si treba jen do samosky dojit pro piti, nebo do cistirny...., nebo jen jet do prace :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy