Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RPoulova

23. 1. 2011 10:17
Počasí

Tak tady nemůžu souhlasit, u nás v Manchesteru jsem zažila spoustu nádherných slunečných dní, a to i teď v zimě, někdy se dokonce zadařil celý slunečný týden... a i trochu toho sněhu jsme si tu užili :-). Pravda ale je, že pokaždé, když jsem v Londýně, tak tam je neuvěřitelně hnusně, tam jsem slunce opravdu ještě NIKDY nezažila...

Jinak se přidávám tady k návrhům na odlišné nadpisy...

0 0
možnosti

Mind The Gap

23. 1. 2011 13:59
Re: Počasí

Tak to rad slyším. Jelikož já tu zatím zažil kromě asi 10% slunečních dni hlavně ten sedivej marast, co je i dnes. Nadpisy akceptovány, změním to i zpětně u těch předchozích dílu. Mějte se. J

0 0
možnosti

Jestřábník

22. 1. 2011 12:57
Odlišné nadpisy?

Autore, navrhuji vám odlišení jednotlivých dílů vašeho průvodce vhodnými nadpisy. Vaše popisy Londýna jsou zajímavé, avšak pokud se chce čtenář vrátit k nějakému dílu, velmi špatně jej hledá, neb odlišení pořadovými čísly je nedostatečné. Což třeba dnešní díl nazvat "Mind the Gap 34 - šedivo všude okolo" podtitul Netradiční průvodce po Británii. Mějte se tam pěkně a pište dál.

0 0
možnosti

Politici to myslí upřímně

22. 1. 2011 13:14
Re: Odlišné nadpisy?

Taky mě to napadlo - proč ty články jen číslovat a nedat jim raději výstižný název? Jinak zajímavé čtení, díky!

0 0
možnosti

radio_svobodna_evropa

22. 1. 2011 10:12
...

ani sem to nedocetl, hruza ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy