Diskuse

Na jihu Temže

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Politici to myslí upřímně

22. 1. 2011 11:12
Pěkné články z Londýna

Díky! R^

0 0
možnosti

Páya

21. 1. 2011 16:28
Trinity Buoy Wharf

Kdybyste zacal na Trinity Buoy Wharf, coz je trochu dale po prudu Temze od stanice East India, narazil byste na zajimavy projekt Container City. Je to komplex umeleckych studii a kancelari postaveny temer vyhradne z vyrazenych namornich konteineru. Stoji tam taky jediny majak v Londyne, ktery se da o vikendu navstivit a v nemz Michael Faraday provadel sve pokusy. Nyni se v jeho kopuli da poslechnout Longplayer, coz je sklatba, ktera ma bez opakovani nepretrzite hrat od silvestra 1999 po 1000.

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy