Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ta, která nejsem

20. 1. 2011 0:46
Ráda vzpomínám na letní podvečerní plavbu do Greenwiche

a krásnou recepci v tamním muzeu. Pozdravujte Cutty Sark!

0 0
možnosti

Mind The Gap

20. 1. 2011 1:54
Re: Ráda vzpomínám na letní podvečerní plavbu do Greenwiche

recepci to pujde, ale Cutty Sark bohuzel lehla popelem, ted ji renovuji, ale neni to ten stary hrdy pohled, ktery jsem tu take zazil jeste jako turista v roce 1997

0 0
možnosti

motýl bombardér

20. 1. 2011 0:35
kolik

to má netradičních dílů, prokristapána? 8-o

0 0
možnosti

Mind The Gap

20. 1. 2011 1:53
Re: kolik

as many as I wish...

0 0
možnosti

Páya

19. 1. 2011 14:31
Hampton Court Palace - Thames Barrier

Doporucuji si dat plavbu na Temzi od Hampton Court Palace az po Thames

Barrier. Sice se musi na Westminsteru presedat a prvni cast cesty nema

nikdy pevny plavebni rad, protoze casy se meni kazdy den podle prilivu a

odlivu a vyhlasuji se vzdy rano, coz komplikuje naplanovani, ale je to

jedinecny zazitek.

0 0
možnosti

Mind The Gap

19. 1. 2011 15:59
Re: Hampton Court Palace - Thames Barrier

Díky za tip. Thames Barrier jsem videl, kdyz jsem jel z Northern Greenwich na Woolwich. To co jste popisoval neznám. Zkusím to. Ted se někdy chystám dolu z Blackfriars směr Chelsea. Uvidíme jak počasí jestli bude jak dneska tak nevím a nechám to na tepleji. :)

0 0
možnosti

Fnareva

19. 1. 2011 11:03
jen...

Mel si zacit o trochu driv - Greenwich taky stoji za pohled! A kdyz us jsme u toho, O2 (ex-Millenium) dome neni k zahozeni :D

0 0
možnosti

Mind The Gap

19. 1. 2011 12:08
Re: jen...

kdepak, nezapomel, zacal jsem tam kde bydlim, jen jsem jel na druhou stranu Westbound, cestu Eastbound smerem Greenwich, North Greenwich, Woolwich dame priste. No worries. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy