Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jahodova

16. 1. 2011 10:47
Davy

připomněl jste mi drobný zážitek z Londýna. Stojím na jedné straně Oxword circus a na druhé u Hyde parku máme místo srazu, kouknu na mapu a vzdálenost vynásobím rychlostí mé rychlé turistické chůze... mám dost času, tak nějaké malé nákupy a je čas jít...prodírám se davy, kličkuji a nakonec běžím mezi auty, abych to stihla.. hrozný zážitek, ještěže jsem si na cestu nekoupila ten meloun ;-D

0 0
možnosti

paltt

16. 1. 2011 13:42
Re: Davy

jo Londyn, tak tam je teda fakt ''srumec'' ;-D

Kdyz jsem pred lety prijel ze Sydney do Londyna, zdalo se mi, ze jsem v nejakem hororu. Nastesti jsem tam nebyl zase az tak dlouho, abych to neprezil. Odesel jsem relativne na venkov.

Jenze ted kdyz East Midlands zacinaji zaplnovat pristehovalci, a na Birmingham airport to vypada jak v Karachi, zacinam si uvedomovat. Ze stara dobra Anglie jiz neni, jiz je mrtva. ;-O

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy