Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RPoulova

23. 1. 2011 0:38
Proč ten začátek?

Velmi výstižně popsané pocity, jen nechápu, proč bylo na začátku to o tom říkání věcí narovinu? Myslela jsem, že to pak nějak více rozvedete, a ono to přitom vyšumělo do ztracena...

Jo a osmera to tu vyjádřil(a) taky velmi pěkně.

0 0
možnosti

jirka3m

19. 1. 2011 11:16
nojo

můj postřeh z delšího pobytu v GB byl, že nejdřív je všechno úplně jiný a divný, ale po pár týdnech to začne připadat úplně normální, že to tak má být... ale to jsem do Londýna jezdil jen občas na víkend za zábavou. BTW: co Marmite?

0 0
možnosti

osmera

18. 1. 2011 17:05
je to jedno

Dost dobry.

Ale tohle proste nemas sanci nekomu nezasvecenymu podat. Na tohle pochopeni ani nestaci to kdyz je tu nekdo chvili, na to je potreba tu byt nekolik let.

Nikomu tohle nedokazes predat a porad ti lidi budou rikat "ty se mas, ty si zijes v Londyne, mas nadstandartni praci, svuj byt na okraji Londyna,...  a muze si kazdej tyden vyjet nekam ven a poznavat anglii. Lidi nepochopi ze to nakonec trab neni az tak velka vyhra a ze to vsechno lze delat v cechach taky a jak rikas je to nakonec jedno :-)

Anglie nas nakonec vsechny zmenila a uz tak nejak nebudeme nikdy nikde poradne doma, uz jsme tak trochu poanglicteny a jsme tak trochu "svetobezniky" kteri proste stovky veci vidi z trochu jine perspektivy.

0 0
možnosti

jahodova

16. 1. 2011 10:56
Moc

Vám držím palceR^

0 0
možnosti

Mind The Gap

16. 1. 2011 19:13
Re: Moc

Diky :-)

0 0
možnosti

kamilhoudek.blog.idnes.cz

15. 1. 2011 16:01
Opravdu

dobrý.   R^:-)

0 0
možnosti

Mind The Gap

15. 1. 2011 16:10
Re: Opravdu

diky :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy