Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

letecmig

14. 12. 2010 13:08
Byl jste na Canary Wharfu se jen tak podivat?

Nebo tam bydlite ci delate? Pokud to prvni - coz se zda - tak verte ze pokud by jste se tam vyskytoval denne, pak by jste si vsiml par veci ktere celkovy dojem velmi podstatne kazi:

1) naprosty dopravni teror v dobe spicky (8-10am a 5-6-30PM) - aby jste se napr v 6PM dostal smerem do mesta(metro,DLR), musite stat na nastupisti ''frontu'' a dostanete se az do 2-3 metra

2) neustaly neprijemny vitr/vychrik diky proudeni vzduchu od more mezi vyskovymi budovami a velkymi volnymi plochami

3) bohuzel sama oblast CW je pres moderni architekturu v podstate bezducha - na tom se, ujistuji Vas, schodne naprosta vetsina lidi co tu pracuje

4) obecne je CW odriznuty od ''Londyna'' drive chudinskymi ctvrtemi na sever a zapad, a rekou na jih, coz prispiva k tomu pocitu izolovanosti od vlastniho mesta

0 0
možnosti
JS

letecmig

14. 12. 2010 13:15
Re: Byl jste na Canary Wharfu se jen tak podivat?

P.S. cimz nepopiram ze zdalky se koukat na Canary Wharf, projet se kolem neho lodkou nebo se projit po oblasti je opravdu parada. Ale jak rika klasik, vsechno je to tak nejak slozitejsi:-)

0 0
možnosti
JJ

J-irik

14. 12. 2010 11:39
Canary Wharf je paradni,

cela oblast Docklands je vhodna k pruzkumu. Ono staci i jen si projet DLR do Becktonu a na Greenwich, pro obrazek.

Cesti developeri by sem meli jezdit na exkurze ;)

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy