Diskuse

Lidé a řeka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lou.

5. 12. 2010 22:05
zajimave clanky

a nejvic me tesi, ze neopakujete ohrana klise a predsudky, plus ta trocha historie a dalsich informaci je taky zajimava R^;-)

0 0
možnosti

ta, která nejsem

2. 12. 2010 6:49
Zajděte si taky do hospody

kde sedávali soudní úředníci a sledovali zlosyny odsouzené k utopení přílivem. Sloup, ke kterému je přivazovali, tam ještě je.

0 0
možnosti

Krambler

1. 12. 2010 11:16
Díky

Chci  velmi poděkovat za Vaše "reports on London". Je povzbuzující číst v dnešní povrchní době poutavé informace jak o městě samostném, tak zejména o historických souvislostech.  Potloukal jsem se asi před 10 lety Londýnem na vlastní pěst pouze několik dnů (bohužel), ale myslím, že jsem jej vnímal obdobným způsobem.

Není příliš fotogenický, ale fascinující, kosmopolitní a zároveň nabitý právě tou historií. A nejkrásnější na tom je, jak všechny relikty dob minulých Angličané s dojemnou péčí udržují, oprašují a ctí (od vývěsních štítů hospůdek, přes tradici Royal Family až k okázalým palácům). Mají to, co chybí nám - vnímají svou historickou identitu a jsou na ni hrdí. 

0 0
možnosti

ta, která nejsem

1. 12. 2010 10:31
Holanďané tu invazi dokázali

0 0
možnosti

IvaPekárková

1. 12. 2010 10:12
Temže možná nebyla vždycky to, co teď

jj, popis Estuary je moc pěkný, včetně jeho strategického významu. Ale já jsem se teď zrovna dočetla, že prý ve středověku i v raném novověku bývala Temže v místech, kde protékala Londýnem, spíš jen takový bahnitý široký potok (neověřená zpráva, zatím), a že měli Londýňané naopak potíže po ní cokoli dopravit lodí (docela problém, ajnžto leckde kolem byly bažiny a v těch se cokoli špatně dopravovalo). Tím, čím je, se prý Temže stala až tak v sedmnáctém, ne-li osmnáctém století. Ještě si to skouknu, každopádně mě tyhle proměny Temže zaujaly.

0 0
možnosti
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy