Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Poděkování panu Da.Rockovi a jeho kolegům za šíření dobra

Někdy je třeba ocenit práci druhých, zejména pokud je nevděčná a záslužná. Jsou totiž určité profese, které nejsou příliš často odměňováni za svojí práci. Například revizoři, cenzoři atd. Dnes tedy učiníme výjimku a oceníme jedno z nich.

Nikdy jsem si neuvědomil, jaké problémy činí mé psaní některým starostlivým lidem, kteří pak musí každý můj článek přečíst a vyvracet nesmysly, které jsem tam v rozporu s oficiálním tiskovým prohlášením nejmenované strany napsal.

Ano, skutečně je to velmi těžká práce pročítat tyto blogy a hledat, kde zas je něco v rozporu s tím co by veřejnost měla vědět.

Jaká je to krása, taková média co žijí z reklamy a ještě se na ně vztahují tiskové zákony, které je nutí psát objektivně.

Jenže BLOGY to je průšvih!

Žádná redakce, kde si lze stěžovat, že autor nepíše, jak by podle stanov měl, žádné oddělení prodeje reklamy, kde lze pohrozit nenakupováním reklamního prostoru…atd.

Hrůza, děs, běs…prostě ANARCHIE!!!

A tak musí nastoupit kyberbojovníci a trpělivě vyvracet „omyly“ psané blogery.
Víte kolik práce například dalo dementovat tyto články?

Ano, je to opravdu velmi nevděčná práce, kterou navíc nikdo neocení…

Zde máte autentický citát z diskuse po článkem „Chceme bít novináře! Oblíbená soutěž, dnes s panem Jiřím!“, který sice není můj, nicméně pan da.rock si mi zde stěžoval, že je to s námi blogery dřina…

„Kdepak, já to dělám pro tvé DOBRO. Tobě evidentně sebereflexe schází a kdybych ti nenapsal pravdu, ještě by sis o sobě myslel bůhvíjaký jsi úžasný psavec. Je to NEVDĚČNÁ práce, ale někdo ji dělat MUSI. Ještě štěstí, že jsi podstatně méně potentní něž Paulczynski nebo Polanecký, u těch už to ani NESTÍHÁM..."

Více naleznete zde


Vidíte to, jakou úžasnou práci tu pan da.rock odvádí?

Jeden by si myslel, že být diskutérem je vlastní rozhodnutí, jenže ono to je poslání!

To jsou věci nicméně toto mi konečně otevřelo oči a chci tak poděkovat všem diskutérům, kteří mě pod mými články chodí vyvracet, co jsem napsal a občas mi i velmi sprostě nadávat.

DĚKUJI! Jak vidím je to pro mé dobro!

Prosím, pánové až budete mít nějaký blog, dejte mi vědět, rád Vám toto DOBRO oplatím!

Nicméně dnešní článek je určen panu DA.ROCKOVI, kterému tedy veřejně vyslovuji poděkování za jeho náročnou práci, kdy musí chodit vyvracet co jsem napsal ve svém blogu (osobním internetovém deníčku), jsem tedy vděčen, že tu máme takové obětavce, kteří pokud napíše nějaký nevycválaný bloger jako jsme já, Ruda Polanecký a Petr Paulczynski, něco co by si veřejnost neměla myslet, že je pravda.  Najde se obětavý člověk, jako je DA.ROCK a přijde naše omyly opravit!

Proto žádám všechny, prosím poděkujte mu za jeho záslužnou práci v diskusi.

A teď jeden ode mě, za všechny!

„Jakube díky, skvělá práce, jistě dostanete řád za šíření dobra na zdejších blozích. Děkuji.“

A protože se v takový slavnostní okažik služí HRDINU uctít vyznamenáním, tady jedno je, doufám, že se Vám bude líbit.Tento řád si plně zasluhujete!!!

 

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Jiří Krám | středa 15.7.2009 9:00 | karma článku: 24,21 | přečteno: 2156x
  • Další články autora

Jiří Krám

Jeden jestřáb mnoho vran rozhání

Tak tohle moudro, jsem si přečetl nedávno na jednom znaku. A ten ve mě, stejně jako ten, kde bylo napsáno, Na množství nehleďte, nebo ten s nápisem We fight to rebuild, anebo ten s nápisem, Non multi sed multa, vyvolal pocit hrdosti. Takový zvláštní hrdosti, kterou ve vás vyvolá ten pocit kontinuity. Šel jsem okolo toho památníku dole za Embankment a dotkl se rukou těch jmen...

24.5.2013 v 10:00 | Karma: 24,16 | Přečteno: 1209x | Společnost

Jiří Krám

Vystoupit z komfortní zóny

Tak se tomuto jevu říká v angličtině. Ani vlastně nevím proč, protože tomu vystoupení předchází jakési zvláštní období neklidu. U mě probíhalo několik měsíců, kdy jsem si čím dál víc uvědomoval, že i když se mám vlastně skvěle, něco mi chybí.

22.5.2013 v 10:00 | Karma: 15,20 | Přečteno: 1021x | Společnost

Jiří Krám

Proč nejlepší české mozky roznáší pivo?

Už se mi to stalo zase. Sedím někde v restauraci a najednou zaslechnu takovou tu měkou angličtinu, bez přízvuku, který je tady typický. Zkontroluji pohledem, zda by to mohla být Češka. Vypadá na to, oproti zmalované tlusté Angličance, která typickým ječákem zas něco "vysvětluje" svému druhovi, který vypadá jako klasická troska z Trainspotingu v teplávkovce, kterých jsou plné ulice, tahle slečna tak nějak po česku hezká.

7.5.2013 v 11:52 | Karma: 29,56 | Přečteno: 2934x | Společnost

Jiří Krám

O čase minulém, přítomném a budoucím

Občas stávají takové divné náhody. Třeba tuhle, probíral jsem se svou "minulostí", tak jak ji v sobě obsahují naše novodobé sběrny digitálních dat. Dnes už pavažujeme za naprosto běžné posílat si přes internet gigabyty dat do virtuálních schránek typu Dropbox, Google Drive, nebo Microsoft Sky Drive. Považujeme za normální nemazat emaily a nechávat všechno, co nám přijde v Gmail schránce.

23.4.2013 v 10:00 | Karma: 19,83 | Přečteno: 2806x | Společnost

Jiří Krám

Historie umění ve třech barvách

BBC mě naučila dívat se na svět jinak. Nejsem zrovna žádný umělec, ale BBC umí ty věci podat tak zajímavě, že u toho to skoro řvu radostí, jak mě to inspiruje. Minulý rok jsem podlehl několika lákavým ukázkám z pořadu - A History of Art in Three Colours. Viděl jsem všechny tři díly GOLD, BLUE, WHITE. A musím říct, že ta zkušenost byla life changing. Proč? Protože se od té doby dívám na svět úplně jinýma očima. A příroda jako by mi přesně tyhle tři barvy stavěla do cesty. Pamatuju si, že GOLD je, jak Egypťané věřili slzy slunečního boha. Modrá je všude okolo nás, ale vždy tak nějak "out of reach". Bílá pak není tak čístá, jak si ji představujeme.

16.4.2013 v 10:00 | Karma: 10,11 | Přečteno: 362x | Kultura
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Drahé a rezavé, řeší Ukrajinci zbraně z Česka. Ani nezaplatili, brání se firma

18. května 2024  12:02

Premium České zbrojařské firmy patří dlouhou dobu mezi klíčové dodavatele pro ukrajinskou armádu i tamní...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Policejní zásah na Benešovsku. Zabarikádovaný muž v domě hrozí, že si ublíží

21. května 2024  10:31

Policisté zasahují od úterního rána na Benešovsku, kde se v domě zabarikádoval muž. Hrozí, že si...

Rus s modro-žlutými vlasy nahlásil krádež, dostal pokutu za diskreditaci armády

21. května 2024  10:27

Komunikaci s policií už si asi příště rozmyslí pětadvacetiletý Stas Netěsov z Moskvy. Mladý Rus...

Pavel přijel do Explosie, absolvuje let na simulátoru a navštíví děti v léčebně

21. května 2024  7:30,  aktualizováno  9:41

V továrně výrobce výbušnin a střeliva Explosii začala dnes dvoudenní návštěva Petra Pavla a jeho...

Elektrokolo

11. května 2021  8:39,  aktualizováno  21.5 9:19

Elektrické kolo je jízdní kolo, které pohání elektrická energie. Může se s ním jako s běžným kolem...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1676x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy