Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kačence

Od jisté doby říkám, co si myslím. Udělalo mi to obrovskou spoustu problemů. Jsem však tím, kdo jsem. A čím dál víc se za to nestydím. Jsi stejná jako já. Jsi prostě svá. A já ti za to děkuju,

Když jsem tě tenkrát v únoru poznal, nemohl jsem si pomoc, něco mě na tobě úplně fascinovalo. To jsem ještě netušil jaký dobrodružství spolu prožijeme. Vstoupila jsi mi do života, když vše bylo naprosto nalinkovaný a skoro si říkám, že nebýt tebe, bych dnes nebyl kdo jsem. Kačenko, je strašně zvláštní, že po tom všem ti řeknu zrovna tohle, ale je to pravda – dala jsi mi strašně zvláštní sílu, která tam dřív nebyla.

Děkuji ti za to. Vím, že  jsem udělal obrovské množství různých chyb a tím tě ztratil. Uvědomuju si však, že to bylo nutný. Neuměl jsem si vážit a tak jsem potřeboval dostat tuhle lekci. Vše se změnilo a mnoho věcí mě došlo a především jsem si uvědomil priority. Jasně, že jsi na mě teď strašně naštvaná. Dělám chyby a jsem mistr průserů. Jinej už nebudu. Jsem emotivní a neumím své emoce skrývat. Jinej už nebudu.

Ať je to všechno, jak chce, já mám jasno. Řekl jsem ti to tenkrát, když jsem mluvil s Valerií. Nikdy se to nezměnilo. Jsem na tebe hrdej, že jsi tak odvážná. A vždycky budu! Už se nikdy nestane, abych si tě nevážil. Jsi ta nejlepší žena, kterou jsem v životě potkal a já to vím. Vím to od první chvíle, kdy jsem se podíval do tvých poměnkově modrých očí. Říká se, že oči jsou oknem do duše a já tomu věřím. Měla jsi to v životě hodně těžký, ale já taky. Možná je to co nás spojuje. 
 
Ani jeden z nás jsme to takhle neplánovali a ani jeden z nás není zvyklej ustupovat. Kdysi jsem ti řekl, že budeme mít Itálii a ono to tak je. Teď teda máme tichou Itálii. Což mě přijde málo zábavný, jelikož já radši tu Itálii barevnou, sice občas s překvapením, ale prostě Itálii s životem! Oba máme rádi život a ta dolce vita se nám v první fázi teda moc nevydařila. No, co se asi dalo čekat! Zrovna u nás dvou! Jenže, moje uražené ego, nasranost a blbnutí má vždycky nějaký meze. A to, dokud si nevzpomenu, co pro mě znamenáš. Divná věc je, že kdybych na tohle jen pomyslel před pár lety, dám si facku a řeknu si, co to kecám! Jenže, ty jsi to celý nějak úplně změnila! Nějak si ze mě udělala lepšího chlapa, než jsem byl. Takže v tuhle chvíli ti musí být jasný, že to musela předtím bejt ještě mnohem větší tragedie!

Musím se přiznat Kačenko, že jsem strašně línej. Představa, že o nějakou ženu budu bojovat, byla pro mě roky vzdálená jako cesta na Mars. Já nebojuju. Já nepotřebuju. Ženskejch je, sám to nejlíp vím. No, jenže pak jako by se Bůh s Ďáblem domluvili a rozhodli se provést to, že nás dva – s našima povahama – svedli dohromady! Bylo to nejmíň pravděpodobný, co se mohlo stát! A byly by doby, kdybych to nechal plavat. Jenže, já touhle dobou minulej rok prožil ten svůj zvláštní příběh v Barceloně a strašně mě to změnilo. A možná i proto ty znamení neberu na lehkou váhu. 

Ono to s tebou dává nějakej zvláštní smysl. Je to však děsně zvláštní smysl. Došel mi teprve, když jsem minulej týden stál u vás před barákem Mikulově a rozhodoval se, co udělat. Ségra ti je hodně podobná, skoro jako bych viděl tebe. Teď, když tohle píšu, jsi někde kousek 200 kilometrů ode mě, ale i když tam jezdí ten bransonův rychlovlak – máme to k sobě daleko,  jak do Tokia. Možná i to Tokio je blíž, než co dělí nás dva.

Kačenko, posral jsem to. Vím to! Zkusím překonat svou pýchu, přebujelé ego a omluvit se. Takže to zkusím: omlouvám se. Jsem zvyklý všechno získat rychle. Neměl jsem nikdy trpělivost. Nejsem zvyklý čekat. Jenže ty za to stojíš! Sám si nerozumím, tak promiň nedokonalému chlapovi, že je – no prostě chlap. Na důkaz sám sobě, tímto dopisem porušuji slib, který jsem si před mnoha lety dal – nikdy o nikoho nebojuj. Jenže o tebe – musím. Takže budu! A jednou si tě možná zasloužím. A když ne, aspoň budeš vědět, že jsi mi za to stála tolik, že jsem zahodil svoji aroganci a ego a jal se obrátit celý svět – jen abych ti mohl říct to, co jsem ti říkal každý den. Ty víš jaký slova to jsou. Já je myslel vážně. Vždycky!

Autor: Jiří Krám | neděle 19.7.2015 8:44 | karma článku: 4,10 | přečteno: 144x
  • Další články autora

Jiří Krám

Jeden jestřáb mnoho vran rozhání

Tak tohle moudro, jsem si přečetl nedávno na jednom znaku. A ten ve mě, stejně jako ten, kde bylo napsáno, Na množství nehleďte, nebo ten s nápisem We fight to rebuild, anebo ten s nápisem, Non multi sed multa, vyvolal pocit hrdosti. Takový zvláštní hrdosti, kterou ve vás vyvolá ten pocit kontinuity. Šel jsem okolo toho památníku dole za Embankment a dotkl se rukou těch jmen...

24.5.2013 v 10:00 | Karma: 24,16 | Přečteno: 1209x | Společnost

Jiří Krám

Vystoupit z komfortní zóny

Tak se tomuto jevu říká v angličtině. Ani vlastně nevím proč, protože tomu vystoupení předchází jakési zvláštní období neklidu. U mě probíhalo několik měsíců, kdy jsem si čím dál víc uvědomoval, že i když se mám vlastně skvěle, něco mi chybí.

22.5.2013 v 10:00 | Karma: 15,20 | Přečteno: 1021x | Společnost

Jiří Krám

Proč nejlepší české mozky roznáší pivo?

Už se mi to stalo zase. Sedím někde v restauraci a najednou zaslechnu takovou tu měkou angličtinu, bez přízvuku, který je tady typický. Zkontroluji pohledem, zda by to mohla být Češka. Vypadá na to, oproti zmalované tlusté Angličance, která typickým ječákem zas něco "vysvětluje" svému druhovi, který vypadá jako klasická troska z Trainspotingu v teplávkovce, kterých jsou plné ulice, tahle slečna tak nějak po česku hezká.

7.5.2013 v 11:52 | Karma: 29,56 | Přečteno: 2934x | Společnost

Jiří Krám

O čase minulém, přítomném a budoucím

Občas stávají takové divné náhody. Třeba tuhle, probíral jsem se svou "minulostí", tak jak ji v sobě obsahují naše novodobé sběrny digitálních dat. Dnes už pavažujeme za naprosto běžné posílat si přes internet gigabyty dat do virtuálních schránek typu Dropbox, Google Drive, nebo Microsoft Sky Drive. Považujeme za normální nemazat emaily a nechávat všechno, co nám přijde v Gmail schránce.

23.4.2013 v 10:00 | Karma: 19,83 | Přečteno: 2806x | Společnost

Jiří Krám

Historie umění ve třech barvách

BBC mě naučila dívat se na svět jinak. Nejsem zrovna žádný umělec, ale BBC umí ty věci podat tak zajímavě, že u toho to skoro řvu radostí, jak mě to inspiruje. Minulý rok jsem podlehl několika lákavým ukázkám z pořadu - A History of Art in Three Colours. Viděl jsem všechny tři díly GOLD, BLUE, WHITE. A musím říct, že ta zkušenost byla life changing. Proč? Protože se od té doby dívám na svět úplně jinýma očima. A příroda jako by mi přesně tyhle tři barvy stavěla do cesty. Pamatuju si, že GOLD je, jak Egypťané věřili slzy slunečního boha. Modrá je všude okolo nás, ale vždy tak nějak "out of reach". Bílá pak není tak čístá, jak si ji představujeme.

16.4.2013 v 10:00 | Karma: 10,11 | Přečteno: 362x | Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy