Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

House of Cards

Nepočítám se mezi seriálové nadšence, kteří stahují cokoliv. House of Cards ke mě přišlo náhodou. Bylo to přes Jima Cramera, jehož Mad Money poslouchám jako podcast každý týden. 

netflix.com

Vše začalo někde v Barceloně na břehu moře. Šel jsem si po práci, hotel jsem měl pět minut od pláže Mar Bella, lehnout k na pláž. Jistě z dovolené znáte ty dlouhé barcelonské noci, kdy den nekončí vlastně ani pozdě ráno. A pokud mate chuť na něco dobrého, dá se projít až dozadu k Port Olimpic a pak si vybrat něco z těch množství restaurací, které obtékají přístaviště lodí.

A jelikož se toto léto Barcelona stala na několik měsíců moji základnou, kdy jsem štastnou náhodou získal projekt u klienta, co měl kanceláře 7 minut od moře. A stačilo jen projít Carrer de la Selva de Mar a až dolů k moři. Hotel jsem měl hned vedle, takže jsem si začal zvykat na barcelonský život. Výborné snídaně, oběd ve dvě a večeře, třeba až někdy po jedenácté hodině. Oblíbil jsem si jednu restauraci, kde obsluhovala sličná Slovenka. Chodil si s ní pokecat. Byla ráda, že může mluvit slovensky a tak mě často přinesla různé pozornosti podniku. Tu nějaký aperitiv, desert, předkrm zdarma apod…na druhou stranu jsem tam vždy šel na delší večeři o vice chodech. K tomu pivo…

Nevím vlastně, jak se stalo, že jsem při svých cestách po Barceloně, kde se dá toulat dlouhé hodiny, poslouchal Mad Money. Jednou takhle ležím na plaza a už se stmívá. Poslouchám Jima, jak zas vysvětluje rozdíl mezi chart (asi se to řekne česky graf, ale nějak nemůžu příjt na to, jak to přeložit, tak tomu gratfu znázorňujícímu směr akcí říkám chart.) A zmiňuje dvě firmy: Amazon a Netflix. Amazon jsem znal, ale Netflix ne. Jim však byl hodně převědčivý a znovu opakoval, že Reed Hastings má skvělý byznys model a citoval několik věcí z jeho Earning call. 

Přiznám se, že jsem filmy dlouho ignoroval. Na co taky, když mate Sky Plus, kde je snad 600 programů. I když jsem stejně vždycky skončil tak, že jsem sledoval na 4, 4 plus a Dave neustále se opakujicí stare díly: Mock The Week, QI a Have I Got The News For You. Pravda je, že Mock The Week mě baví víc, než HIGTNFY. Prostě Hugh Dennis, Andy Parsons a samozřejmě Dara O’Brien mě vždycky dokáží rozesmát. Na QI se dívám kvůli té zvlášní pohodě, kterou na mě, neptejte se proč, vyzařuje ta vznešená výslovnost Stephena Frye. Nikdo na světě neumí mluvit tak dokonale krásně anglicky jako Stephen Fry. Ta jeho zvláštní výslovnost, podle mě ovlivněná tím, že studoval na Cambridge, působí jako balsam na duši. Vzpomínám si, jak jsem minulý rok, řešil své největší životní dilemma, kde se cítím doma. Bloudil ulicemi Prahy a poslouchal na iPodu Stephenovu vyprávění v audioknize The Fry Chronicles. A nejednou to bylo tu! Cítil jsem, že mi Británie přirostla k srdci víc, než jsem si v květnu 2013, než jsem se vydal na české dobrodružství, připouštěl.

Střih…

Jsem zpět v Barceloně, vane takový ten příjemný podvečerní vánek. Okolo na plaza je stale spousta lidí. Nohama kopám do písku a přeousvám ho do takových těch kup, co podle mě dělá spousta lidí relaxujících na pláži a přemítajících o svých myšlenkách. Ok, Netflix. Zapomenu na to…

Střih…

Několik měsíců později. Jsem zpátky na Canary Wharf. Za okny – šedivá londýnská mlha, nebo co to je. Jsem už druhý týden doma. Teda, ne, že bych nepracoval, to ne. Naopak ihned po mém zranění mě v pondělí kolega z práce přinesl notebook, který jsem měl v práci. Na Baker Street v tomhle stavu fakt jezdit nebudu. Noha bolí a doktor nařídil klid. Naučil jsem se pracovat z postele. Ani už nepočítám kolik telekonferencí jsem se zůčastnil. Londýn, New York, Paříž….vše se opakuje. Jasně, ležím, nebo teda polosedím, vedle mě dva notebooky, dva telefony. Najednou zjištuju, že takhle pracuju skoro šestnáct hodin denně. Ono je to fakt nuda ležet v posteli s nohou nahoře. I když jsem teda už objevil, že skoro vše se dá nakoupit z postele. Tesco vák přiveze zásilku do dvou dní když utratíte 40 liber, Waitrose má minimum 60. No a když se vám vůbec nic nechce, vzpomenu si na reklamy z BBC, kde italští kuchaři říkají “wy mast stap diz men kuking” (tohle je samořejmě foneticky, abych podtrhl tu jejich výslovknost.) No prostě I já jsem už podlehl JUSTEAT.CO.UK. I když teda výběr jídla na E14 není zrovna super. Milion různých Halal, indickejch a dalších. Království za smažáka, chce se mi zvolat, jenže smůla. Takže nakonec skončim jako tradičně u pizzy. Vlastně, why not.

A jednou takhle večer po zdlouhavém home working dni a jedné JustEat pizze, si vzpomenu na NETLFIX. No tak jo. Jak to funguje? Měsíc zdarma a pak 5,99 liber, to zní fajn. Hodím tam teda svou kartu co mám jen na placení online služeb a hned to jede. Ok, tak co tady je. První co mě upoutá je Frankie Boyle. Měl jsem rád jeho hlášky v Mock the Week a přestože už je z téhle show několik let pryč, jeho neopakovatelnej skotskej accent mě dokáže rozesmát kdykoliv. Jdu tedy do nabídky jeho solo show. Dělám si legraci, protože máme pár dní před referendum a říkám si, že si poslechnu “zahraničního” umělce. Teda Frankie pěkně přitvrdil. Sice už v Mock the Week byl hustej, ale co předváděl v té šou z Glasgow. No hustý, chvílema si říkám, jestli se mám smát, nebo je to trapný. Hlavně, když se Frankie směje sám sobě. Zní to podobně jako když já píšu blog. (Je mi jedno, kdo to čte a co si myslí, já se tím bavím. Podobně jako se Frankie směje svým vtipům a jeho vyprávění, stejně tak moje blogy jsou nesouvislé plné chyb…je to schválně, v obou případech.)

I když nejhůř na celé planetě se směje Jimmy Carr. Jeho hahahahahahaa…. (nevím, to se nedá ani popsat). Vůbec ty britské komediální talkshow, které k UK patří stejně jako super vymazlené dokumenty na BBC 4. Nedávno jsem viděl jeden, kde Stephen Fry provázel po City a jeho tajemstvích, ale to sem teď nepatří. Jimmy mě byl nejdřív docela nepříjemnej, jenže jeho suchej humor přebije I jeho kulometný (ono to fakt zní jak dávka) smích. Kdo slyšel Jimmyho, je mu jasné o čem mluvím a ti ostatní, když odvážně dočetli až sem. Mám skoro chuť být jako Jimmy dlouze se zasmát, ale nebudu. Jelikož se dostanu k tomu proč tenhle blog vznikl.

House of Cards.

Ano, absolutně mě to vzalo! Wow, Kevin Spacey je naprostá legenda! Má v sobě neco, co jsem naposledy viděl, když Marlon Brando hrál Don Corleone a pak to po něm přezval Al Pacino. Prostě totálně uvěřeitelný herectví. Francis Underwood je podobně jako Don Corelone krutej, ale přitom vás strašně baví. Asi I díky té geniální kameře, kde se vždy Francis na chvíli zastaví a okomentuje, jako by se čas zastavil, situaci. Nebo to genilní smskování, podle mě tahle inovace co spíš připomíná počítačovou hru je úplná revoluce.

A co jeho manželka? Ta je taky úžasná. Naprosto super pár. Claire Underwood má takový ten dar vypadat stare i mladě současně. Má v sobě vznešnost a podobně jako Francis, něco drsného obaleného v té slupce, která tvoří Claire. Když Francis zabil Petera Russo bylo to takový skoro až "pochopitelný", podobně jako s tím psem na začátku". Když však hodil do kolejiště Zoe Barnes, byl to divnej moment. To jsem si uvědomil, že Francis se nezastaví před ničím!

Další díl po smrti Zoe jsem koukal skoro s odporem, jak to, že Francis s nímž se podobně jako s Donem Corleone prožíváte příběh takhle zachoval. Navíc k Zoe? Byla přece mladá? Zajímalo mě co Claire, ona to podle mě ví. Jenže podobně jako Francis, i Claire je chladnokrevná. Jenže, nevím, jak se to scénáristům povedlo, ale Zoe jakoby zmizela a hned další díl návštěva akamedie ukazuje Francise jako člověka s kamarády. Skoro je vám až sympatický. Pak však mistrně rozehraje tu hru, aby se stal Vice Prezidentem.

Garrett Walker navíc vypadá, jako idealní prototyp prezidenta. Trisha, jeho žena, opět má nějaký nenapodobitelný šarm, jako by Claire přehrávala. Jaké překvapení, když se po setkáních Raymondem Tuskem začínají věci měnit. Vice Prezident Francis, jako by se vracel ten starý Francis co nezabil Petera a Zoe. Je tu zas ten přitažlivě sympatický pár Claire a Francis, co spolu tak neopakovatelně labužnicky kouří na okně. Jejich kouření je skoro stejně sexy jako to Sharon Stone v Základním instinktu. Vlastně je Claire a Francis podobná té postavě Catherine Tramell. Divné, skoro zvrácené, ale Catherine, Claire, Francis, Don Corleone mají v sobě takovéto sexy zlo. Nevím, jak to lépe nazvat.

Producentům se navíc daří do hry zaplétat nové postavy. Jackie Sharp, je opravdu ostrá. A pokaždé, když ji vidím přemýšlím jestli je hezká, nebo ne. Díváte se na ni, když jako Whip manipuluje své demokraty a na konci poslední série už začíná připomínat Francise v ženském vydání. Její milostná zápletka s Remi Dantonem, nevím co z toho bude, ale pamatuju si, jak v tom jednom z posledních dílů, když Raymond Tusk chtěl zneužít Jackie vliv na demokraty, a zkusil to pomoci Remiho. Něco se změnilo. Podle mě Jackie bude mít ještě spoustu práce, která bude vyžadovat její pragmatismus pro niž si ji Francis zvolil.

V posledním dílu Francis dostane zpět prsten a jeho vstup do oválné pracovny, končící tou pózou a zaklepání prstenem na stůl. Ano, fakt se těším, jak tohle bude pokračovat. Jenže, House of Cards, podobně jako The Godfather nebo Basic instinct v sobě má něco….co jsem hodně dlouho ve filmu neviděl. Navíc celá ta zápletka, Francis je teď president a my všichni víme, jak se tam dostal a kolik lidí zemřelo. Zoe, Peter….nevím co bude dál, ale když si vzpomenete na první scénu se psem, kdy Francis ukončí jeho život ve vteřině jako Peterův a Zoe. Tak teď je president, co dál….jsem zvědavý, jak to bude pokračovat. Takže sezoná tři, musíme počkat do února 2015. Jsem fakt zvědavej.

Paradoxní na tom je, že tohle je natočený exklusivně pro NETFLIX. Už začínám chápat, proč Jim Cramer vynášel tuhle akcii až k nebi. Když Reed Hastings má firmu, která umí natočit něco jako House of Cards….to jsem zvědavý, co bude dál. Za to to těch 5,99 GBP stálo…navíc je tu ještě další kontroverze. Tenle článek píšu týden po té, co na burze proběhla akce roku BABA (neboli Alibaba Group) šla public. CEO Alibaba Group, Jack Ma je čínan a jakoby přípomínal tu čínskou zápletku. Ve světě zas zuří válka. Čínská akci BABA se se stala největší IPO v historii. Market cap 225 miliard dolarů. To je víc, než Facebook. Pamatuju si na IPO a odhady 100 miliard dolarů co poslaly Facebook na dno pěkně dlouho. Teď neznámý Čínan s jménem Jack Ma udělal dvonnásobek co Facebook. V oválné pracovně sedí Barack Obama a bombarduje rebely z IS v Syrii a Iráku. Rakety prší na Gazu a zpět do Izreale. Putin je na Ukrajině. A v Africe zamřelo 3000 lidí na Ebolu. Tohle není House of Cards, tohle je realita. Otázka je, zda přitažlivost Houe of Cards není právě tím, jak se prolíná se skutečností. Co se stane teď, když je Francis Underwood prezidentem. Co bude v realitě? Nevím.
Asi bych tenhle článek měl nějak ukončit. Jenže to nepůjde bez pověstného zaklepání. Pane prezidente, Francisi Underwoode, oválná pracovna je vaše. Ozvalo se ryché a důrazné "knock, knock". Jaký bude svět s Francisem Underwoodem jako prezidentem? Uvidíme. Na Netflix i v realitě, která se začíná nebezpečně přibližovat jakémusi  seriálu...

"knock, knock..."

Autor: Jiří Krám | neděle 28.9.2014 10:00 | karma článku: 9,49 | přečteno: 635x
  • Další články autora

Jiří Krám

Jeden jestřáb mnoho vran rozhání

Tak tohle moudro, jsem si přečetl nedávno na jednom znaku. A ten ve mě, stejně jako ten, kde bylo napsáno, Na množství nehleďte, nebo ten s nápisem We fight to rebuild, anebo ten s nápisem, Non multi sed multa, vyvolal pocit hrdosti. Takový zvláštní hrdosti, kterou ve vás vyvolá ten pocit kontinuity. Šel jsem okolo toho památníku dole za Embankment a dotkl se rukou těch jmen...

24.5.2013 v 10:00 | Karma: 24,16 | Přečteno: 1209x | Společnost

Jiří Krám

Vystoupit z komfortní zóny

Tak se tomuto jevu říká v angličtině. Ani vlastně nevím proč, protože tomu vystoupení předchází jakési zvláštní období neklidu. U mě probíhalo několik měsíců, kdy jsem si čím dál víc uvědomoval, že i když se mám vlastně skvěle, něco mi chybí.

22.5.2013 v 10:00 | Karma: 15,20 | Přečteno: 1021x | Společnost

Jiří Krám

Proč nejlepší české mozky roznáší pivo?

Už se mi to stalo zase. Sedím někde v restauraci a najednou zaslechnu takovou tu měkou angličtinu, bez přízvuku, který je tady typický. Zkontroluji pohledem, zda by to mohla být Češka. Vypadá na to, oproti zmalované tlusté Angličance, která typickým ječákem zas něco "vysvětluje" svému druhovi, který vypadá jako klasická troska z Trainspotingu v teplávkovce, kterých jsou plné ulice, tahle slečna tak nějak po česku hezká.

7.5.2013 v 11:52 | Karma: 29,56 | Přečteno: 2933x | Společnost

Jiří Krám

O čase minulém, přítomném a budoucím

Občas stávají takové divné náhody. Třeba tuhle, probíral jsem se svou "minulostí", tak jak ji v sobě obsahují naše novodobé sběrny digitálních dat. Dnes už pavažujeme za naprosto běžné posílat si přes internet gigabyty dat do virtuálních schránek typu Dropbox, Google Drive, nebo Microsoft Sky Drive. Považujeme za normální nemazat emaily a nechávat všechno, co nám přijde v Gmail schránce.

23.4.2013 v 10:00 | Karma: 19,83 | Přečteno: 2806x | Společnost

Jiří Krám

Historie umění ve třech barvách

BBC mě naučila dívat se na svět jinak. Nejsem zrovna žádný umělec, ale BBC umí ty věci podat tak zajímavě, že u toho to skoro řvu radostí, jak mě to inspiruje. Minulý rok jsem podlehl několika lákavým ukázkám z pořadu - A History of Art in Three Colours. Viděl jsem všechny tři díly GOLD, BLUE, WHITE. A musím říct, že ta zkušenost byla life changing. Proč? Protože se od té doby dívám na svět úplně jinýma očima. A příroda jako by mi přesně tyhle tři barvy stavěla do cesty. Pamatuju si, že GOLD je, jak Egypťané věřili slzy slunečního boha. Modrá je všude okolo nás, ale vždy tak nějak "out of reach". Bílá pak není tak čístá, jak si ji představujeme.

16.4.2013 v 10:00 | Karma: 10,11 | Přečteno: 362x | Kultura

Jiří Krám

Teorie nepravděpodobnosti a její aplikace

Člověk má neustále tendenci něco předvídat. Vytvářet scénáře věcí, které se musí stát, protože se tak staly v minulosti. Pokud by však svět fungoval na principu předvídatelnosti, byl by průběh věcí cyklický a v dějinách by se opakovaly stejné průběhy událostí. Tak tomu však není. Pokud se obeznámíte s dějinami, zjístíte, že nefungují předvídatelně a už vůbec ne jako cyklus. Podíváte-li se na předvídatelnost z předchozích jevů na historii, zjístíte, že jako cyklus to nefunguje. Dějiny totiž fungují jako extrémy událostí, které nejsou předvídatelné. Dějinný konstrukt zahrnuje mnohem větší množinu proměnných, která nelze jednoduše odhadnout.

15.4.2013 v 10:00 | Karma: 17,84 | Přečteno: 1946x | Společnost

Jiří Krám

Převážně deštivá

A taková prostě je. Ta naše Anglie. Jen k tomu musíme ještě přidat větrná. A ve dnech jako ten dnešní na dotaz rodičů co je novýho, odpovídáte venku je hnusně. Čím zároveň odpovídáte i na další dotaz, co pak to budete dělat o víkendu. Když je totiž hnusně, nikam se vám nechce. Jste totiž proufoukaný a my plešatý obzvlášt, díky cestám z práce a do práce.

16.3.2013 v 10:00 | Karma: 9,95 | Přečteno: 446x | Ostatní

Jiří Krám

Český olympijský dům v Londýně autobus, medaile, holky a pivo

Tak teda jo. Šel jsem takhle z Holbornu a řekl si, že dojdu mrknout do Islingtonu na ten Českej dům a taky na černýho červenej klikující autobus. Tenhle blog je o tom, co jsem tam včera zažil...

4.8.2012 v 10:00 | Karma: 29,26 | Přečteno: 2451x | Diskuse| Cestování

Jiří Krám

Olympijský Londýn mýma očima

Tahle série fotek vznikla několik týdnů před zahájením Olympiády. Při mých toulkách Londýnem mě občas napadne něco vyfotit IPhonem. Nebyly tedy zamýšleny jako jedna série, proto mají i jinou úpravu, nepocházejí z jednoho dne, je to jen výběr pár těch, které jsem nahrál na Instagraram. Berte to tedy spíš jako dokument, jak to v místech, která uvidíte v televizi vypadá.

27.7.2012 v 10:12 | Karma: 14,19 | Přečteno: 1243x | Diskuse| Cestování

Jiří Krám

Absťák na češtinu, aneb jak jsem poslouchal Kabát

To se tak občas stává. I když žijete v jednom nejzajímavějších měst na světě a okolo máte všechny možný lákadla moderního světa, tak vám to nestačí. Prostě se probudíte a máte absťák na češtinu!

8.7.2012 v 10:00 | Karma: 24,48 | Přečteno: 1981x | Diskuse| Cestování

Jiří Krám

Smějí se Britové víc, než Češi?

Skoro to tak vypadá. Jedna z věcí, která vás v Británii překvapí je množství zábavných pořadů jakýkoliv den v týdnu. A to nemluvím o převzatých sitcomech z USA, ale o domácí zábavě. Navíc z nějakého důvodu jsou to často tak kontroverzní témata, že pokud byste se takhle v ČR vyjadřovali o prezidentu Klausovi, nebo premiéru Nečasovi, asi by to neprošlo. Co projde v hlavních vysílacích časech v britské televizi je opravdu neuvěřitelné

25.6.2012 v 10:00 | Karma: 12,37 | Přečteno: 1047x | Diskuse| Společnost

Jiří Krám

Může být historie sexy?

No to si pište! Je to jen o tom, jak se podá. Podobně jako motoristické magazíny. Zatímco Top Gear je o tom diváka nadchdnout, aby se těšil, co zas za Clarkson a spol vymyslí, české motoristické magazíny mají za úkol díváka znudit. Ve vzpomínaném Top Gear je to o akci. Clarkson je schopen „testovat“ Range Rovera tím, že jezdí v blátě a nechá po sobě střílet slepými náboji tank, anebo na střeše Škody Yeti nechá přistát vrtulník, po té, co se na zadním sedadle se nechal borec za jízdy tetovat. Český motoristický magazín je o něčem jiném.

24.6.2012 v 10:00 | Karma: 14,74 | Přečteno: 1376x | Diskuse| Společnost

Jiří Krám

Jak jsem viděl Královnu, Vévodkyni z Cambridge a skoro tisíc lodí

Monarchie je něco, co se dá těžko vysvětlit. To musíte zažít! A pravděpodobně nikde jinde na světě se s tím nepotkáte víc, než ve Velké Británii. Příznám se, že když jsem sem jezdil na služební cesty, púsobil na mě Londýn jako šílený chaos. To jsem ještě tuhle zemi, kde si občas připadáte jako, když se jste propadli do jiného století anebo do Harry Pottera, viděl očima návštěvníka.

4.6.2012 v 10:00 | Karma: 21,72 | Přečteno: 1416x | Diskuse| Cestování

Jiří Krám

Velbloud uchem jehly, aneb HMS Ocean Temžskou bariérou...

To první jsem neviděl, ale to druhý jo. Víte, jak se protáhne loď s výtlakem 21 500 tun, dlouhá 203,4 metrů a široká 35 metrů Temžskou bariérou (Thames Barrier)? Odpověď je dost těsně. Však sami posuďte.A řeknu vám, že vidět tuhle lod, co nám ted kotví za barákem na vlastní oči, je fakt zážitek...

7.5.2012 v 10:00 | Karma: 11,46 | Přečteno: 1142x | Diskuse| Cestování

Jiří Krám

Výlety do minulých století

Londýn mě asi nikdy nepřestane překvapovat svou rozmanitostí. Jdete po ulici a pak někam zahnete a najednou jste v jiném století. Sice to kazí ta auta a moderně oblečení lidé, ale není zas tak těžké si představit, jak to místo vypadalo předtím. Ono se totiž často moc nezměnilo a když to vyfotím ze správného úhlu a upravím, tak ta místa ožívají, ale to už posuďte sami. Jasně, jeden obrázek není Londýn. A nechám na znalcích, aby poznali, který to je...

3.4.2012 v 10:00 | Karma: 11,66 | Přečteno: 847x | Diskuse| Cestování

Jiří Krám

Ocelové Město

Někdo nemá moderní architekturu rád. Já si však myslím, že má svoji poezii. Stačí se jen dobře dívat. A tak tedy, vítejte v ocelovém městě...

30.3.2012 v 10:00 | Karma: 16,28 | Přečteno: 1201x | Diskuse| Cestování

Jiří Krám

A zase ten Londýn...

Co vlastně také jiného? Když ten Londýn mám stále okolo sebe a ty scenérie, které jakoby mimochodem vytváří, jsou úžasný. A pokud nějaký místa znáte, jak svý boty, tak s na ně díváte zcela jiným okem...

24.3.2012 v 10:00 | Karma: 9,71 | Přečteno: 979x | Diskuse| Cestování

Jiří Krám

Do Londýna přišlo jaro a takhle to tady vypadá

Takže jsem si řekl, že bych vám to klidně mohl ukázat. Sice to jsou jen fotky focený "ajfounem" a obarvený nástrojem lenochů instagramem, při cestě na oběd a z oběda. Ale nějak si říkám, že by se vám to třeba mohlo líbit. Koneckonců, teď se dá obědvat tak, že si koupíte Take Away a sednete do parku. Což není v tomhle počasí takšpatný. A takhle to tedy vypadá, když si po cestě na oběd a zpět všímáte okolí. Pro znalce, vše je foceno na Chancery Lane a blízkém okolí. Tak tedy nezbývá než dodat, Enjoy.

23.3.2012 v 10:00 | Karma: 25,99 | Přečteno: 2411x | Diskuse| Cestování

Jiří Krám

Once Upon a Time in London…

Takhle nějak začínají všechny pohádky. A proč vlastně ne. Londýn někdy jak z pohádky vypadá. Někdy mi přijde, že chodím úplně jinýma stoletíma. A to je docela zajímavej zážitek, tak proč se o něj nepodělit...

21.3.2012 v 10:00 | Karma: 17,49 | Přečteno: 1268x | Diskuse| Cestování

Jiří Krám

Zdrojový kód ke světu

Nepřestává mě fascinovat, jaký obrovský pokrok lidstvo udělalo za posledních 150 let. Pokud jste navíc neustále konfrontování s tím, že vedle sebe koexistuje 18., 19., 20. a 21. Století, začne vám něco docházet...

19.2.2012 v 10:00 | Karma: 12,07 | Přečteno: 1053x | Diskuse| Cestování
  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy