Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dopisy domů a pravda o blogu

Jsem línej! A hrdě se k tomu hlásím. Blogy, jsou vlastně jen určitej způsob, jak si ulehčit práci. Teda pokud pominu, že se u nich často řehtám jako kůň...

Mohl bych pro vás psát blog a krásnej...

Vlastně můj úplně první blog, co jsem vydal a kterej jsem díky bohu smazal, bylo taky něco co sem nepatří. Totálně, Majk další zainteresovyný lidi moc dobře věděj, že to zas byl totální mega průser, jaký umím jen já. Zamiloval jsem se do ženský z níž jsem byl totálně vedle, byla pro mě bohyně. Prostě ten typ, co po třicítce potkáte jen opravdu zřídka. No a ten čas s ní byl, naprosto geniální….navíc v tý době se mi hroutila kariéra a s ní I cashflow a zejména P&L začalo tvrdě padat na stranu L. Přicházela krize. Já nejen zjišťoval, že asi žádný prémie nebudou, ale budu bohužel v první linii bojovat za záchranu firmy...
Žil jsem v totálním hárdkóru. Akcie nám padaly, já jezdil po zemích a hájil strategii na záchranu firmy a tvářil se, i když jsem bohužel měl příliš přesné informace, že nějaké pády Lehman Brothers a bailouty všeho možného okolo nás nějak nepocítíme. Samozřejmě, že dotkly. Když zažijete sešup z 135 euro na 6 euro na akcii, během pár měsíců a z databáze investorů odstraňujete další jména….hm, tak ten je taky pryč, tyhle maj bailout a tohohle vyhodili, protože downsizing….
Tak, pokud se vám zjeví anděl, který v naprosto nejhorší době, která existovala, změní váš život na skvělý zábavný a vzrušující sled událostí, tak když zjístíte, že tohle všecko má skončit…. zkrátka, nechcete….
A jelikož jsem samozřejmě předtím, než jsem začal psát blog, udělal pěknej malér, díky němuž se mnou už nikdy nechtěla bavit. Opět jsem někde zas expolodoval stylem, že proti mě byl arabskej terorista opásnej dynamitem, jen takovej Franta pro pobavení. Tak to samozřejmě skončilo mega průserem. Jenže tohle byla bohyně a tu jsem nechtěl ztratit. No a tak když nezbývalo jiných prostředků, rozhodl jsem se pro šílenost, mého rázu. Napsal jsem ji to, co jsem ji chtěl sdělit na blog a poslal ji link s tím, že jako ať si to přečte, než si to přectou ostatní…
A výsledek? No jo povedlo se! Vysvětlili jsme si vše a zůstali kamarádi. Něco jako Robin s Tedem, nejsme sice partneři, ale víme o sobě. Takže to dopadlo vlastně, jak jsem chtěl. Neztratil jsem ji úplně. Jenže ten blog si přečetlo mraky lidí a začalo mi psát, jak je to dlouhý, blbý, nespisovný, jak sem zakomplexovanej….apod. Mě to bylo jedno. Chtěl jsem dopravit message a to se podařilo. Pak mě však začalo bavit ty blogy psát….
V roce 2009 jsem si vyzkoušel na blogu všechno možný. A v roce 2010, to už byl vůbec vrchol. Blog jsem často zneužíval k tomu, narvat sem cokoliv, co se mi hodilo. Ať už ty důvody byly jakýkoliv a dařilo se, až moc. Bojoval jsem totální blogovou válku a často jsem vyhrával mnohé hypertvrdé bitvy. Ale podařilo se, můj kůň uspěl, teda vlastně oba.
Nicméně díky tomu znám temnou stránku blogu. Dokážu s ním pěkně hnusný věci. Však jsem taky jeden čas chodil školit lidi, co blogem chtěj prosazovat svý cíle. Teď je tady často sleduju, jak zkoušej, to co jsem jim říkal, nebo kopírujou ty mý šílenosti, ale mnoho z nich a jejich pr agentur, co se tady tak průhledně snaží (je to fakt vidět a věřte, že to poznám na sto metrů) vůbec nepochopilo podstatu blogovýho úspěchu. Ten není o čtenosti. Je to o to dostat ven message, kterou potřebujete...
Jenže, pokud vyhrajete válku, začnete zamýšlet jestli to za to stálo. A za co jste vlastně bojovali. A proto jsem se rozhodl, po tom, co jsem poznal pozadí toho, všeho, že tenhle blog nebude už na prosazování žádných cílů. Odzbrojil jsem ho, stejně jako jsem odzbrojil svůj facebook. A tím pádem mi také prestalo záležet na tom, kdo to čte, co chce číst a jestli mám karmu tolik, nebo tolik a jestli to dostanu na titulku idnes, budu mít mediální přesah….apod. Je mi to jedno. Blog se vrátil ke svému původnímu účelu. Nejsem Matějka, nehodlám kandidovat, nejsem pr agentura, která vytvoří pomocí fotky z facebooku nějakýho Helmuta z Německa fiktivního blogera, co se “náhodou” bude vyjadřovat k politice.
Je vtipný kolik těhle borců stále vede žebříčky čtenosti a lidi to žerou i navijákem. Můj blog je teď o mě. Stejně jako byl, než sem se zamotal do politiky. Teď už je jen o mě, o tom co chci já. A co chci sdělit svejm lidem doma. Jo tam doma, po čem se mě stejská a nikdy stejskat nepřestane. Píšu tak, jak chci. Tak, jak bych mluvil, kdybychom seděli v hospodě, nebo jen tak kecali. Někdy je to vážný, někdy rádoby (pivně vtipný), ale je mi jedno kolik lidem se to bude líbit.
Jedinej cíl tohohle blogu je zůstat v kontaktu s těma doma. S těma co mám rád, co mi chybí. Píšu, když se mi psát chce a mám na to čas. Píšu stylem co mi vyhovuje a o čem chci. Není to neúcta ke čtenářům, ale prostě jen fakt, že tohle není komerční medium. Je mi jedno čtenost, karmovost, mediální přesah, ani jestli jako Ruda vydám knížku...
Baví mě psát. Píšu pro ty, s nimiž chci mluvit. Jen to dělám blogem, protože nechci psát desítky mejlů denně. Moje hlavní odměna pak je, když zjistím, že třeba nějakej kámoš, co si myslím, že by to nikdy nečetl, mi v hospodě řekne – “dobrý, je to prdel, piš dál”
Je mi jedno, jestli se to někomu líbí, nebo nelíbí. Tohle je pro mě únik domů. Únik z reality, která je někdy k..evsky složitá a hlavně v níž mě moc lidí co mám rád chybí. Chci, aby věděli, že sem tady a budu furt stejnej. Můžou přijet na ten fotbal a klidně s nima pudu řvát na Arsenal, dělat bordel, budu mluvit sprostě, chalastat pivo a bude všecko jako doma. Stejně jako sme dělali akce v Čechách. Chci, aby věděli, že sou furt součátí mýho života a já toho jejich. Chci, aby rodiče věděli, co dělám. Znali mý pocity, prožívali se mnou mý stories – často totálně ironizovaný, ale kdo mě zná ví, že to tak dělám vždycky. Nechci žít, jako spousta jinejch, který sbalej kufry a jednou ročně se objeví doma a zjistěj, že nejlepší kámoš se oženil a má dítě….
Je to jako ten původní blog. Ty blogy, jsou pro mý lidi. Jelikož však, vím že to baví i jiný lidi, nechávám tyhle moje “dopisy domů” public a nechat vás tak nahlížet do mýho života…
Koneckonců, jak se na extroverta sluší…. :)

Autor: Jiří Krám | středa 16.3.2011 10:00 | karma článku: 13,00 | přečteno: 1112x
  • Další články autora

Jiří Krám

Jeden jestřáb mnoho vran rozhání

Tak tohle moudro, jsem si přečetl nedávno na jednom znaku. A ten ve mě, stejně jako ten, kde bylo napsáno, Na množství nehleďte, nebo ten s nápisem We fight to rebuild, anebo ten s nápisem, Non multi sed multa, vyvolal pocit hrdosti. Takový zvláštní hrdosti, kterou ve vás vyvolá ten pocit kontinuity. Šel jsem okolo toho památníku dole za Embankment a dotkl se rukou těch jmen...

24.5.2013 v 10:00 | Karma: 24,16 | Přečteno: 1209x | Společnost

Jiří Krám

Vystoupit z komfortní zóny

Tak se tomuto jevu říká v angličtině. Ani vlastně nevím proč, protože tomu vystoupení předchází jakési zvláštní období neklidu. U mě probíhalo několik měsíců, kdy jsem si čím dál víc uvědomoval, že i když se mám vlastně skvěle, něco mi chybí.

22.5.2013 v 10:00 | Karma: 15,20 | Přečteno: 1021x | Společnost

Jiří Krám

Proč nejlepší české mozky roznáší pivo?

Už se mi to stalo zase. Sedím někde v restauraci a najednou zaslechnu takovou tu měkou angličtinu, bez přízvuku, který je tady typický. Zkontroluji pohledem, zda by to mohla být Češka. Vypadá na to, oproti zmalované tlusté Angličance, která typickým ječákem zas něco "vysvětluje" svému druhovi, který vypadá jako klasická troska z Trainspotingu v teplávkovce, kterých jsou plné ulice, tahle slečna tak nějak po česku hezká.

7.5.2013 v 11:52 | Karma: 29,56 | Přečteno: 2934x | Společnost

Jiří Krám

O čase minulém, přítomném a budoucím

Občas stávají takové divné náhody. Třeba tuhle, probíral jsem se svou "minulostí", tak jak ji v sobě obsahují naše novodobé sběrny digitálních dat. Dnes už pavažujeme za naprosto běžné posílat si přes internet gigabyty dat do virtuálních schránek typu Dropbox, Google Drive, nebo Microsoft Sky Drive. Považujeme za normální nemazat emaily a nechávat všechno, co nám přijde v Gmail schránce.

23.4.2013 v 10:00 | Karma: 19,83 | Přečteno: 2806x | Společnost

Jiří Krám

Historie umění ve třech barvách

BBC mě naučila dívat se na svět jinak. Nejsem zrovna žádný umělec, ale BBC umí ty věci podat tak zajímavě, že u toho to skoro řvu radostí, jak mě to inspiruje. Minulý rok jsem podlehl několika lákavým ukázkám z pořadu - A History of Art in Three Colours. Viděl jsem všechny tři díly GOLD, BLUE, WHITE. A musím říct, že ta zkušenost byla life changing. Proč? Protože se od té doby dívám na svět úplně jinýma očima. A příroda jako by mi přesně tyhle tři barvy stavěla do cesty. Pamatuju si, že GOLD je, jak Egypťané věřili slzy slunečního boha. Modrá je všude okolo nás, ale vždy tak nějak "out of reach". Bílá pak není tak čístá, jak si ji představujeme.

16.4.2013 v 10:00 | Karma: 10,11 | Přečteno: 362x | Kultura
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Putin přímo nenařídil zabít Navalného, dospěly k závěru americké tajné služby

27. dubna 2024  16:21

Americké tajné služby dospěly k závěru, že ruský prezident Vladimir Putin pravděpodobně přímo...

Na britského turistu zaútočil v Karibiku žralok. Muže zranil deset metrů od břehu

27. dubna 2024  16:17

Čtyřiašedesátiletý britský turista skončil na jednotce intenzivní péče, když jej u severního...

Kongresmanka z Ukrajiny byla proti pomoci. Zrada, říká její rodné město

27. dubna 2024  15:18

Neochota americké kongresmanky ukrajinského původu Victorie Spartzové hlasovat pro balíček pomoci...

Finský vládní poslanec se opil a vystřelil. Ponese následky, vzkázala šéfka strany

27. dubna 2024  14:23

Finský poslanec z krajně pravicové Strany Finů, která je součástí nynější vlády, se v pátek zapletl...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 66
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 24403x
Bylo nebylo. Nebo vlastně bylo. Jednou jsem začal psát. Pak jsem se do toho zažral, ale pak mě to přestalo bavit. Publikoval jsem všechno možný. Teď vlastně je úplně jedno, co sem napíšu. Jelikož ten, kdo mě zná, ten už ví, že ode mě jdou čekat různý věci. Ale stejně si to píšu hlavně asi tak nějak sám pro sebe. 

Seznam rubrik

Oblíbené blogy